چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« جام زهر » نامه

پرورگارم ٬ مهربان من
از دوزخ این بهشت ٬ رهایی ام بخش !
...
من در این بهشت ٬
همچون تو در انبوه افریده های رنگارنگت تنهایم .
« تو قلب بیگانه را میشناسی ٬
که خود سرزمین وجود بیگانه بودی ! »
« کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم ! »
دردم ٬ درد « بی کسی » بود .
(زنده یاد دکتر علی شریعتی)


نکات انتخاباتی :
- اینبار ما باید جام زهر را بنوشیم و به هاشمی رای دهیم ...
- شورای نگهبان بی چون و چرا و خیلی سریع نتایج انتخابات مرحله اول را تایید کرد !!!!
- خدایی ای کاش همیشه انتخابات بود تا تی وی ما هم به بهونه انتخابات ماهواره نشون بده و ما هم به « هخا » و « صور اسرافیل » و  بقیشون بخندیم ...
- قالیباف هم خدمت آقای هاشمی رسید !!!!
- تو بیانیه های این چند روز لغت « اپوزیسیون » زیاد بکار برده میشه ٬ کسی میدونه یعنی چی ؟...
نتیجه گیری نهایی :
معلم ریاضی راهنماییمون به من گفته بود که بخاطر هوش زیادم ٬ من بزرگ بشم یه چیزی میشم به همین خاطر تصمیم گرفتم « رئیس جمهور » نشم !!!!!!!!!!!!!!!

« پس لرزه » نامه

اگر باطل را نمی توان ساقط کرد
می توان رسوا ساخت
اگر حق را نمی توان استقرار بخشید
می توان اثبات کرد طرح کرد و به زمان شناساند و زنده نگه داشت

(به یاد معلم شهید دکتر علی شریعتی)
بیست و هفتمین سالگرد رحلتش گرامی باد


از وقتی که به لطف حکومت جمهوری اسلامی سایت گویا فیلتر شد خیلی وقت بود نوشته های سید ابراهیم نبوی را نخونده بودم تا اینکه به لطف یه عزیزی ٬ اکانت بدون فیلتری از یه ارگان دولتی بهم رسید و امروز خودمو با نوشته های اون خفه کردم . ابی نوشته بود ؛ که اونم رای داده و بخاطر رای دادنش با سلطنت طلبان درگیر شده ٬ نوشته که برای روی کار نیومدن یه فـ...ـم باید به هاشمی رای داد . راست هم میگه این دفعه انتخاب بین بد و بدتر نیست ٬ انتخاب بین بد و وحشتناک است ... 
(نبوی در سایت BBC هم مطلب مینویسه ٬ میتونین مطالبش را اونجا بخونین !)
جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین هم حمایت خود را از هاشمی اعلام کردند . (متن)
مهدی کروبی هم نامه ای به مقام معظم نوشته خوندنش جالبه ...!(متن)
فعلا همه چی ...تو... تو این هاگیر واگیر احمدی بیانیه داده و بقیه کاندیدها را به همکاری دعوت کرده !!!!(رو را برم تورو خدا!!!)
...
من رفتم افغانستان کسی نمیاد؟؟؟؟؟...
لازم میدونم ازون عزیزی که این اکانت را بهم داده تشکر کنم ...انشاءاله بتونم یه جورایی (چه حورایی؟!)جبران کنم...

« عالیجناب و مرد عنکبوتی » نامه

به شب نشینی خرچنگهای مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست
رسیده ها چه غریب نچیده می افتند
به پای هرز علفهای باغ کال پرست


بعید میدونم « عالیجناب » هم بتونه از دست « مرد عنکبوتی » فرار کنه !!!!

بالاخره تموم شد ! چی فکر میکردیم چی شد !
دیشب با پسرداییم در مورد انتخابات بحث میکردیم (ازهمون بحثهایی که هیچ نتیجه ای نداره!!!) واقعا تو صحبتهاش چنان به معین بی احترامی میکرد که من از خجالت شرمم میومد جواب بدم !!! و من فقط سکوت میکردم...امروز هم بعد از شمارش اولیه برام اس.ام.اس فرستاد : « میشاژمت وطن » !!! ...
شنیدم افغانستان ویزا نمیخواد فکرکنم واسه ۴ سال زندگی بد نباشه ! کسی نمیاد با هم بریم ؟ ...
پ.ن: بیانیه دکتر معین

« رییس جمهور » نامه ۱۱

هاشمی گفته اگه من رئیس جمهور بشم حال شمالی ها میگیرم که اینقدر تو در و دیوارشون ننویسن « اکبر جوجه » !!!!!

یکی از عموها و یکی از دایی هام ناظر شورای نگهبان بودند ... عصر از روی بیکاری یه سری به حوزه هاشون زدم . نظرشون این بود که رقابت اصلی تو این منطقه (میدان خراسان) بین احمدی نژاد و هاشمی است و احتمالا هم انتخابات به دور دوم میرسه ... ولی وقتی شب شنیدم که مناطق شمالی تهران هم حوزه های انتخاباتیش شلوغ شده مطمئن شدم که هرکی رای بیاره احمدی نژاد رای نمیاره ...
خدایی یه لحظه تصور کنین رئیس جمهورمون احمدی نژاده ...

وای فردا هم شنبه است روز اول هفته ... خدایی این کارمندی هم بد دردیه ها ...

« فقط معین » نلمه۲

بقول فانی :

کوشش بی فایده به از خفتگی

پ.ن: تا اطلاع ثانوی که چه عرض کنم تا ۱۰ساعت دیگه که زمان اخذ رای تموم میشه « فقط معین »

« فقط معین » نلمه

همه حامیان معین 

بیانیه جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب درباره انتخابات فردا: فردا جانشین خاتمی معیّن می شود.
 http://eqbal.ir/firstpage/news1/last/8432601601.php
بیانیه معین: خبر انصراف من کذب است و تا آخر ایستادگی خواهم کرد.
http://moeen.ir/ShowItem.aspx?ID=949&p=1
پخش cdهای قالیباف با برچسب ستاد دکتر معین( نسیم) http://tehranian.ir/other/000186.php
حمایت لیلا حاتمی، علی مصفا، پگاه آهنگرانی و باران کوثری از معین-سینماگران، دوره قبل از خاتمی را فراموش کرده‌اند
 http://eqbal.ir/cultural/news1/last/8432501535.php
سخنی با تحریمیان /رضا احمدی
http://eqbal.ir/political/notes/last/8432602925.php
رأی می‌دهم، خیالبافی نمی‌کنم /کریم ارغنده‌پور
 http://eqbal.ir/firstpage/firsteqbal/last/84326115058.php
خطاب به تو، دوست مردد من!
http://www.moeen.ir/ShowItem.aspx?ID=915&p=1
حامیان معین - نام خود را اضافه کنید
http://www.votemoin.com

« رییس جمهور » نامه ۱۰

دوباره میسازمت وطن ...
اگرچه با خشت جان خویش ...
ستون به سقف تو میزنم ...
اگرچه با استخوان خویش ...

۱۰هزار نفر جمعیت ... همه یکصدا ...
ساعت ۶ شده بود هنوز استادیوم پر نشده ... شروع مراسم با سرود ملی و تلاوت قران ...
یکی یکی سخنرانان شروع میکنند ...
ابراهیم یزدی ٬ فطمه حقیقت جو ٬ علی شکوری راد ٬ محسن ارمین ٬ سعید حجاریان و نماینده ویژه رهبر اهل سنت ...
با اجرای موسیقی زنده حسین زمان ...
و در اخر هم دکتر معین  ...
شور و شوق ٬ داد و فریاد ٬ جنب و جوش  عجیبی تو مراسم بود! یاد شور شوق ۴سال پیش خودم تو میتینگ خاتمی افتادم ... یاد ۸سال پیش افتادم که با مخالفتهای زیادی که وجود داشت به خاتمی رای دادم ...
سرنوشت اینهمه جوان چه میشود ... اگه معین رئیس جمهور بشه ... ۴سال دیگه اونها چه احساسی دارند ... اگه معین رئیس جمهور نشه چی ؟!!!!
خدایی دکتر معین تو برنامه گفتگوی خبری هم سنگ تموم گذاشت ! مجری برنامه داشت یواش یواش کم میاورد ...
تصمیمم را گرفتم ... همون راه دومی که در چند پست قبل پیشنهاد داده بودم را انجام میدم ...


یه نشریه با نام « پرتو و دین »‌ هم از طرف انصار حزب اله هم منتشر شده که کلی جناب اقای هاشمی را با کمال احترام ... کرده !
 بقول یه دوستی : به هاشمی رای بدین !!! هاشمی اخر عمری اومده یه کاری برای خلق اله بکنه تا اخرتش را سرو سامونی بده ... منم گفتم : نمیخوام برام کاری کنه !!! اخرت من از حقم میگذرم ... ولی اینجا نه!!!
کلیپ زیر را هم اخرین اجرای جناب هاشمی است حتما گوش کنین :

« رییس جمهور » نامه ۹

ای هاشمی گریه کن ... شما همتون مثه همین ...
صبح که از خواب پا میشین ! نقاب به صورت میزنین...
این یکی دکتر میشه و اون یکی هم قالی فروش ...
ای یکی شهردار میشه و اون یکی هم بچه شوش ...
هرکی که هستی بی خیال
وعده های تابل نده
از رو نوشته حرف نزن
بیدار شو از ...


پوسترهای تبلیغاتی دکتر معین را میتوانین در این لینک ببینین و دانلود کنید ...
فردا هم میتینگ تبلیغاتی دکتر معینه . تمام سعی ام اینه که برم ٬ چون مهمانهای ویژه ای دعوتند ... دکتر سعید حجاریان ، مهندس عزت ا...سحابی، دکتر رضا خاتمی ، دکتر الهه کولایی، مهندس بهزاد نبوی ...
شخصیتهایی که شاید برای بار اخر دیده خواهند شد ... پس باید فرصت را غنیمت دانست ...
مراسم ساعت ۵ عصر سه شنبه در سالن ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران واقع در کوی دانشگاه برگزار خواهد شد ...


سخت مشغول انالیز سیستم محل کارم هستم ... بعد از ظهرها خسته و کوفته میرسم خونه ... کارمندی هم نشد زندگی !!!!!!!!
خیلی لوسم نه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

« رییس جمهور » نامه ۸

نه من دیگر به « اکبر » می دهم رای
نه به « کاندید رهبر » میدهم رای
نه به « سردار » و نه به « شهردار »
نه به اصحاب « منبر » می دهم رای
اگر شرکت کنم در انتخابات
...


تو این « لینک » و این « لینک » میتونین عکسهایی از کارناوالهای مبلغین هاشمی را ببینین ... (بقول معروف سر پیری و معرکه گیری ...
اینم کلیپ یک دقیقه ای دکتر معین ...
حداقل خصوصیت دکتر اینه که دروغ نمیگه !!!!!!

Low Rate - 780 KB
Download

« رییس جمهور » نامه ۷

اگه مهندس « مهرعلیزاده » رئیس جمهور بشه :
اخه به این طفلک چی بگم ! قول میدم اگه خواستم رای یکی را خراب کنم به ایشون رای بدم !!!!!!!!!

امروز فیلم تبلیغاتی هاشمی را از شبکه اول دیدم ... بیشتر شبیه کمدی تبلیغاتی بود تا فیلم !!! بخصوص اون اشکهای تمساحی که اخر فیلم در اثر حرفهای اون دختره ریخت !!!!...
احمدی نژاد هم اومده که فقط با مردم مرتبط باشه تو فیلمش فقط دیدار با مردم داره ! انگار مملک کار دیگه نداره!!!!!... در ضمن تو فیلم نشون داد که به سه زبون زنده دنیا (فارسی ٬ ترکی ٬ لری) واقفه ...

ببخشید که امروز همه حرفهام انتخاباتی شد ! یواش یواش داره حالم از وعده وعیدها و حرفهای اینها بهم میخوره ...
« صلابت » ٬ « صداقت » ٬ « صمیمیت » ٬ « صراحت » ٬...