چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« کپی رایت » نامه

جالبه ...
...
بعضی وقتها میدونیم کارمون اشتباهه ولی بازم انجام میدیم ...
...
بعضی وقتها تصمیم میگیریم اونی که دوستش داریم را دیگه نبینیم ...
...

جالبه نه ؟!


کپی رایت یعنی کشک؟

  

- داشتم روزنامه ها را رو دکه روزنامه فروشی سرک میکشیدم ... یه دفعه عکس آشنایی دیدم ... عکس مهران مدیری که داره به دوربین لبخند میزنه ... یادم افتاد این عکس را تو مراسم شب چله چلچراغ خودم از مهران مدیری گرفتم حالا تو جلد این مجله چیکار میکنه نمیدونم ، با یه مونتاژ خیلی مسخره تر عکس منصور را هم کنارش گذاشتند ... و جالب اینکه داخلش نوشته شده « گرافیک روی جلد ... » ، بازم به معرفتشون که ننوشتند « عکاس ... » ...

 

- تو نمایشگاه جیتکس تو غرفه ماکروسافت داشتیم با نماینده اشون سر نرم افزار Outlook بحث میکردیم ، صحبت قیمت شد و اعلام کردند که 300دلار ناقابل ... داشتیم سر 300دلار ناقابل چونه میزدیم ... تا فهمید ایرانی هستیم ، قیافه اش بدجوری توهم رفت ، دوست داشت با دستاش خفه مون کنه !! شما میدونین چرا ؟

 

نمیدونم ویستا را تا بحال نصب کردین یا نه !! راه حل و روش هایی که برای کرک کردن این ویندوز در نظر گرفتند خیلی جالبه !!! تغییر تاریخ سیستم !!! نصب در حالت safe mode ، یه دفعه هم وسط نصب باید دستگاه را ریست کنید !!! یه بار هم وسط نصب ctrl+alt+del را باید بزنید و برنامه فعال را قطع کنید و ...

 

نتیجه : خوب هرچقدر انرژی هسته ای حق مسلم ماست کپی رایت هم حق مسلم اوناست ... البته بعید میدونم ما 10هزارتومن هم بابت یه ویندوز ویستا unlimited کرک شده بدیم ،‌ چه برسه به یه ویندوز home edition لایسنس دار !!!!

 

پ.ن 1 : احمدی نژاد همچنان در اطراف آمازون در حال گردش است !!!

پ.ن 2 :‌ کپی رایت میکنم پس هستم ...

پ.ن 3 : دلم براش یه ذره شده ...

« چلچراغ » نامه

چقدر خوبه که آدم یکی رو دوست داشته باشه
نه بخاطر اینکه نیازش رو بر طرف کنه
نه بخاطر اینکه کس دیگری رو نداره
نه بخاطر اینکه تنهاست
و نه از روی اجبار
بلکه بخاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشته شدن رو داره


دوست داشتن و دوست داشته شدن هر جفتش لیاقت میخواد ... ولی دوست داشته شدن خیلی سخت تره !! ‌وقتی حس میکنی یکی دوستت داره ٬ اگه تو هم همون احساس را نسبت بهش داشته باشی مسئولیت و تعهدت بالاتر میره ٬ اگه نسبت به اون احساسی هم نداشته باشی بازم احساس میکنی یه باری رو دوشت سنگینی میکنه و همیشه سعی میکنی که از زیر بار نگاهش فرار کنی !

ولی وقتی یکی را دوست داری اگه اون طرف هم هیچ احساسی نسبت بهت نداشته باشه ولی وقتی میبینیش یه آرامش خاصی بهت دست میده !!! فکر کنم حالا اینجاست که طرف مقابلت سعی میکنه از زیر بار نگاهت فرار کنه  !!


جشن چله چلچراغ هم جمعه گذشته برگزار شد و با یسری از دوستان کلوب در این برنامه شرکت کردیم ...
شروع مراسم خیلی بی نظم بود ... درگیری دعوت شده ها با مسئولین انتظامات ... نشستن خود اقای عموزاده خلیلی و برو بچه های چلچراغ در ره پله ها ... برق رفتن های مکرر سالن ... ( جالبه اریکه ایرانیان با ۱۲میلیاد سرمایه گذاری ٬ برق اضطراری اش اینقدر ضعیفه ) ... تبلیغات زیاد در مورد اریکه ایرانیان ... صحبتهای زیاد اقای خاتمی ( دیگه به اونم باید گیر بدیم دیگه !! ) ... طولانی شدن بعضی از برنامه ... دیرشروع شدن برنامه و ...
بعد از بررسی های به عمل اومده به این نتیجه رسیدیم که علت بی نظمی امسالشون به این خاطر بود که من دیگه تو تیم انتظامات نبودم !!! (نظم سال گذشته با امسال اصلا قابل مقایسه نبود ) ... بعضی از دوستان که کل مراسم را به صورت ایستاده مشاهده کردند !!  
خلاصه با همه این کاستی ها مراسم خوب بود !!! خوب ازون جهت که من کلی کیف کردم ... همراه با خبرنگاران ۳۰۰تا عکس گرفتم !!!  ( میتونین عکسهای مراسم شب چله چلچراغ را اینجا ببینید ) ...
( خوب چیکار کنم ٬ بچمون عقده عکاسی داره !!)
دست همه بروبچه ها چلچراغی درد نکنه و خسته نباشند ... بروبچه های کلوب هم که رو زمین(قابل توجه رضا‌) ٬ رو دسته صندلی (قابل توجه حمید) ٬ رو هوا (قابل توجه حامد) ٬ رو دیوار (قابل توجه سعید) و بقیه مکانهای موجود(قابل توجه کیوون) ٬ ایستاده ٬ نشسته ٬ خوابیده و ... مراسم را همراهی کردند هم درد نکنه ( شرمنده دوستان کلوب هم شدم ٬ که هماهنگی حضورشان با من بود ولی اونطوری شد دیگه !!!‌فکر کنم این خاطره چلچراغی از یادشون نخواهد رفت  ! مگه نه ؟ )

ولی حال و هوای مراسم پارسال یه چیز دیگه بود !!‌ مگه نه ؟!!


پ.ن۱: سعید جان تولدت مبارک ... کلی به کادوهای تولدت حسودیم شد ( اینو نمی گفتم میمردم !!)
پ.ن۲: سال مالی میلادی هم داره تموم میشه ... کار ... کار ... کار ... نه فرصت درس خوندن ٬ نه کار دیگه ... چی میشه زودتر تموم شه ...
پ.ن۳: اقایون خانوما سریع برین نیوا بخیرین که از سال میلادی جدید افزایش قیمت داریم ..