چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« من ٬ درد ٬ تنهایی ٬ تو ٬ ماه ٬ ستاره » نامه

 

دیشب ...

تو بودی و ستاره ها ...
من بودم و تنهایی ...

ماه بود و ستاره ها ...
من بودم و درد ...

میخواهم شب ها ؛
من باشم و تو !
من باشم و ماه !؟

پ.ن : نوشتنم نمیاد !


 پس نوشت :

گفتی : نگران نباش ٬ با باران بهار می آیم !
نیامد ...
گفت : نگران نباش ٬ با تابش خورشید تابستان می آید !
نیامد ...
گفتم : با ریزش برگ درختان پاییز می آیی !
نیامد ...
برف زمستان هم آمد و « تو » نیامد ! نگرانم !

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

باران که می بارد تو می آیی... باران گل باران نیلوفر
باران مهر ماه و آئینه ...با ران شعر و شبنم و شبدر
باران که می بارد تو در راهی ... از دشت شب تا باغ بیتابی
از عطر عشق و آشتی لبریز....با ابرو باد و آسمان جاری
غم میگیرزد غصه می سوزد..... شب می گدازد و سایه می میرد
تا عطر آهنگ تو می رقصد.....تا شعر باران تو می گوید

از لحظه های تشنه دیدار.... تا روزهای با تو بارانی
غم میکشد مارا تو می بینی .... دل می کشد مارا تو می دانی

... :( ... من ٬ باران ٬ تو ... :( ...

س-ا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام
من چرا نمیفهمم تو چی میگی؟؟؟؟؟؟

زبونم فرق کرده حتما !

س-ا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ

من{{ با تاخیر }} داشتم فالت را میخواندم
یاد یک شعر افتادم :
دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من
بیاور ذره ای اخلاص دریا کردنش با من
.....
یادته..... یادش به خیر...

هان ... اهان ...

زی زی سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

نوشتنت نمی یاد بیخودی واسه چی وقت مردمو می گیری؟؟؟ کچل.....
هروقت نوشتنت گرفت درمورد خیانت هم بنویس....

مردم را مجبور نکردم وقتش را بدن !!

دنیا چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ

هیچ معلومه تو چت شده ؟ مگه نگفتی تا وقتی (( تو )) باشه ،‌تو هم خوبی ؟ پس چی شد باز رفتی سراغ حرفهای ناامید کننده؟ نداشتیما !!! ؛)

شب ها که نیست !؟

نرگس چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ

پفک نمکی مینو تجویز میکنیم....:دیییییییییی

گر اگر طبیب بودی ...

مهدیه شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

پس شواهد نشون می‌ده که نمی‌یاد D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد