چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« خنده » نامه

دلم تنگ است ...
برای خنده هایت ، اغوشت ، نگاهت ، دستهایت ...
دلتنگی هایم هم برای تکراریست ...

خوب باش ... بخند ...
منهم خوب خواهم بود و خواهم خندید ...
خوب هستی ... میخندی ...
با خندهایت آسمان رنگی شد ...
و قلبم نیز ...
قلب سیاهی که از حرکت ایستاده بود ...
راستی اگر میخواستی رنگش چه کنی چه رنگی انتخاب میکردی ؟ ...

دلم شاخه گلی میخواهد سفید ... همانند اینکه روبرویم است ...
دلم جنگل میخواهد سبز ....

                            دلم انار میخواهد قرمز ...
                                                      دلم آسمان میخواهد آبی ...
دلم باران میخواهد بی رنگ ...
                                   و باز دلم شاخه گلی میخواهد سفید ...
                                                                                            همانند ...

پ.ن : اینها هم بخاطر تو خوشحالند ...

       

به گزارش هفت تیر ۷tir.com : نیروی انتظامی به دنبال استقبال مردم از طرح قبلیش مبنی بر برخورد با زنانی که آنها را بد لباس و بد حجاب می دانست و همچنین برخورد با شرکت های خصوصی ، در طرح جدید خود که یک پیشرفت پلیسی بزرگ محسوب می شود و تا به حال نظیر آن در کشوری دیگری اجرا نشده ، به سراغ عکس های شخصی و خانوادگی مردم رفته است و البته معلوم نیست قرار است چه بلایی سر این عکسها یا عکاسهایی که این عکسها را گرفته اند بیاورد . در این طرح خبرگزاری فارس نزدیک ترین خبرگزاری به دولت نیز نیروی انتظامی را همراهی کرد و عکس نوامیس بی حجاب مردم را منتشر نمود تا از این پس کسی جرات نکند در عکسهای خصوصی بی حجاب ظاهر شود و خدای نکرده جوانان به گناه نیافتند ...

( ادامه متن خبر و عکسها را در این لینک ببینید )

پ.ن : سردار رادان : به ارازل بگویید از دست من هیچ کجا آرامش ندارند !!! ( حتی در عکسها !!! )

یه چیز باربط : تو !
یه چیز بی ربط : من !
یه چیز واسه خودم : من ! تو ! او !

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

ایول دل تو!

ایول دل خودت !

مهدیه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

نیما نظرت چیه یه بار دیگه فیلم های قرمز و سفید و آبی رو به جای lost ببینی؟

نظر خوبیه ! به نظرم تو هم یه بار دیگه ببین !

زی زی شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ق.ظ http://nazari60.persianblog.ir

حاجی جون مواظب باش عکسا و فیلمامون دست این بی ناموسا نیفته... اواااااااااااا

خیالت راحت !

س شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ

حاجی جون خیلی باحالی. خیلی...

میتی جونت سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://mitili.persianblog.ir

مطمئن باش راه میده .. چی خیال کردی .. می دونی که مهربون تر از این حرفهاست .. خود دلتنگی یعنی ... همه چیز ...

منتظر دعوتشم :( ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد