چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« مرگ بر امریکا » نامه

انجا که من خسته بودم ...
میدانستم که قصد سفر داشتی... و داشتی !
انجا که قصد سفر کردی ...
میدانستم که مرا با خود نخواهی برد ... و نبردی !
انجا که مرا با خود نمی بردی ...
میدانستم که فقط باید تو را بنگرم ... و نگریستم !
انجا که تو را امتداد مسیر جاده می نگریستم ...
میدانستم که دیگر تو را نخواهم دید ... و ندیدم !
اکنون که تو را نمی بینم ...
امیدوارم که منزل رسیده باشی ! ...

نمیدونم چرا این دسیسه های استکبار جهانی تمومی نداره تو این دو روز که نبودم چه اتفاقاتی که نیافتاده :
1- من بخاطر اینکه بی پولم و فقیرم ، سیم کارتم را باگوشی یکی از بچه ها استفاده میکردم . تو بارون این چند روز هم گوشی اقا سوخت ! ایشونم اومد گوشیش را از من پس گرفت و من موندم یه سیم کارت بی گوشی  ... مرگ بر امریکای جهانخوار...
2- دکتر معین رد صلاحیت شد ، مرگ بر امریکای جهانخوار ...
3- دکتر معین مورد لطف مقام معظم قرار گرفت و تایید شد ، مرگ بر امریکای جهانخوار ...
4- خط تلفن خونمون دو روز قطع بود ٬ هیچکس هم تو مرکز تلفن جوابگو نبود ! همین امر باعث شد که من از دنیای اطلاعات عقب بیافتم ، مرگ بر امریکای جهانخوار ...
5- خط تلفنمون که وصل شد اکانتم تموم شده بود ، مرگ بر امریکای جهانخوار ...
6- تلفنی از یکی از دوستات اکانت میگیری ، میبینی بلاگ اسکای را با عنوان " سایت سکس " فیلتر کردن ، مرگ بر امریکای جهانخوار ...
7- مورد 6 را بجون خودم راست میگم اسم اکانتش « آرمان » فیلترش هم از طریق « داتک »  ، مرگ بر امریکای جهانخوار ...
8- از صبح تا عصر میری شرکت تو پروژه کار میکنی ، ساعت 6عصر با گرسنگی میایی خونه . میبینی که خواهرت مهمون داره باید بری تو اتاقت از اتاقت هم بیرون نیایی  ، مرگ بر امریکای جهانخوار ...
9- اخره هفته شد عملا اینطور که معلومه کاشون رفتن هم امسال تعطیل شده  ، مرگ بر امریکای جهانخوار ...
10- از هفته دیگه هم دیگه تنبلی تموم میشه ! مثه یه مرد خونه ی با شخصیت (مثه !!!) صبح میری سر کار ، ساعت 5 میایی خونه . مرگ بر امریکای جهانخوار ...
11- دارم فکر میکنم اگر جناب دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور بشه ، مملکتمون چه جوری میشه !  مرگ بر امریکای جهانخوار ...
نتیجه گیری فرهنگی : هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بزنین ، چون فعلا دستش به ما نمیرسه !
نتیجه گیری خودمونی : خودمونیم این امریکا هم چقدر سگ جونه ها !!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

حاجی با من قهر کرده... مرگ بر آمریکای جهانخوار!!!!!!! (ایدفعه دیگه حتما یه بلایی سر امریکا میاد.. چون من گفتم) دی:))

قهر مال بچه هاست ؛) ! حاجی بزرگ شده :پی ... یعنی اینقدر زود نفرین هات میگیره !؟؟؟!؟؟!؟؟

هاله پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:48 ب.ظ http://tanhayee.persianblog.com

سلام رفیق*از عجایبه که اکانت من بلاگ اسکای رو باز کرده!!خوشحالم که باز میتونم بیام اینجا! حالا این آمریکا که هی مرگ براش فرستادی کی هست؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد