چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« یاهو » نامه

بعد از خداحافظی بهش گفتم با ما به ازین باش که با خلق جهانی ! گفت : ...
ای کاش میرفتم و حرفی نمیزدم و جوابشو نمی شنیدم !!...

امروز یکی بهم گفت که از من ترسیده ! کلی حال کردم ! بالاخره ما واسه یکی ترسناک شدیم ... یکم خودمو تو اینه نیگا کردم دیدم اونقدرام ترسناک نیستم ... گفتم شاید از « جذبه ام » ترسیده (هان!نمنه!کی!چی!کجا!) ...

این قضیه شرکت « پرشین پی تی سی » هم داره واقعا جدی میشه ! امروز داشتم درصدها و سهام را مشخص میکردیم ... داشت اخرش سر سودهای هنوز بدست نیومده دعوا میشد ! خدا اخر و عاقبت کارمون را بخیر کنه !
راستی یاهو مسنجر هم کلی خبرهای جدید داره ! تو این « لینک » برین به شکلک های جدید یاهو رای بدین ... یاهو مسنجر۷ را هم ازینجا پایین گزاری کنین ... من هنوز دارم دانلودش میکنم ... امیدوارم این شکلک های جدید را هم بهش اضافه کرده باشه !!!...
نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

این نیز بگذرد!!!

مطمئنی تو آینه خودتو نگاه کردی؟؟ تعجب میکنی هنوز سالمی دی:)) یاهو مسنجر را هم داریم دانلود میکنیم. هنوز به بهره برداری نرسیده
خیال نکن اگه تو نیای کامنت نذاری منم همین کارو میکنم ها!!! اصلا و ابدا... میدونی که پرروتر از این حرفام میدونم میخونی بلاگم رو همین کافیه...

تعجب کردن داره ! مدیر عاملی گفتن مثلا!!!!
...
دیگه خواهشا شرمندمون نکنین :)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد