چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« نیوا » نامه

دیگه وقتی شیش تایی میایی میگی انالیز سیستم بلدی ٬ باید چارت سازمانی شرکت را هم نشونت بدن و تمام مدیرهای اونجا را بهت معرفی کنن .
حاج اقا ... مدیر فروش تهران
حاج اقا ... مدیر مالی
حاج اقا ... مدیر فروش بازار
حاج اقا ...
حاج اقا ...
داشتم شاخ درمیاوردم اینهمه حاج اقا همه با هم تو این صنف و با هم شریک ...
شرکت ۲۸۰۰تا نمایندگی داره ! ۸۰پست سازمانی و حدود ۱۵۰نفر کارمند ...
فقط فاکتورهای صادر شده امروزشون ۳.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال بود ...
مسئول صندوق فروش نقدی نمایندگی ها فقط ۲۵میلیون تومن دریافتی د اشته ...
جالب اینه که من هم قرار شده مسئول نرم افراز سیستم بشم فعلا هم باید این سیستم را انالیز کنم ٬ و امروز برای اشنایی بیشتر با محصولات منو به انبار بردن ... هنوز تو شوک دیدن اون صحنه هام ...
یه انبار پر از عطرهای اصل فرانسه ...
یه انبار پر از کلیه محصولات نیوآ ...
یه انبار پر از کلیه محصولات مکس فکتور ...
یه انبار هم پر از محصولات اورشین و اوربلینا ...
یه انبار هم پر از خرت وپرتهای دیگه مثه محصولات نیر ٬ جانسون ٬ رنگ مو ویلا و ...
روزی ۱۵وانت سرویس دهی تهران را انجام میدن ... جدی خانومها اینهمه محصولات ارایشی را چیکارش میکنن ؟؟؟؟؟؟ مبلغ صدور فاکتور روزانه شون را هم گفتم ... خدایی این همه هزینه ... ؟!؟!؟!؟!؟!؟ واسه چی !!!؟؟
اصلا انالیز سیتم را بیخیال شدم و  شروع کردم به تست کردن ادکلن ها ... هرچی گشتم  « کاترین » نداشتند .!!!....!!!!.....!!!!!
امروز که بخیر گذشت فردا که باید گزارش کار امروز را بدم خدا بخیر بگذرونه ...
فکر کنم بشه در مورد پرشین پی تی سی هم با اینها کار کرد !!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:48 ق.ظ

آخ جونمی پس کادوی تولد افتادم.بایبولی

فکر کنم تولد من نزدیکتره ها ؛)))))))))

نرگس دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

به به عجب جایی کار میکنی ها!!! منم تولدم نزدیکه ها!!!!!
دی:))

ما اینیم دیگه ... بعید میدونم تا سال دیگه اونجا بمونم ؛))))) ..

شکرتلخ سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ق.ظ http://shekaretalkh.persianblog.com

کدوم زخم حاجی بیخیال ... فقط یادمه یه زمانی از گرفتن بی معرفت ها حرف میزدی ! بپا نگیرنت حاجی.

نه تابستون شده قراره خانومها را بگیرن ! بی معرفتها شون اولویت داره !!!!! ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد