چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

«جانی» نامه

فکر کنم امسال با این بارونهای لحظه ای و شبهای مهتابی بعدش یه کاری دست خودم میدم ... این خدا هم بدجوری انگشت گذاشته تو نقطه ضعف من ... منم حساس ...


یه لطیف بی مزه انتخاباتی ! به یکی میگن به کی رای میدی میگه به یکی از همین «جانی»ها !!!! یا ...جانی یا ...جانی !!!!
کی ! چی ! کجا !من نبودم ! اینو کی نوشته !!!!!!!!!!!!
در ضمن فکر میکنین این نمایندگان اصول گرا دنبال چی میگردن؟؟؟؟؟ (اینــــــــــــا)
 مصاحبه ها و طراحی فرمها برای انالیز سیستمشون اماده شده ! از فردا باید با کارمندان اونجا فک بزنم !!!!!!! الهم فک لسانی !!!!! 
نظرات 3 + ارسال نظر
zohreh سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ http://zohrehn.blogsky.com/

salam...aziz shokhi shokhi ba dome shir ham shookhi..saretoo be bad midia..az ma goftan....

البته شیری که کلک و پرش ریخته ؛) ......

نرگس سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:41 ق.ظ

خوب اهمین ((جانی ))های باعث میشن یه بنده خدایی بره بهشت زیر پای مادرا له بشه دیگه... دی:))
سعی کن تو این شرکت خوب کار کنی که تا سال دیگه هم نگهت دارن

شاید خودم نخواستم اونجا کار کنم اونوقت چی؟؟؟؟؟؟

میترا سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:43 ب.ظ

توصیه می کنم این عکسه رو عوض کن خیلی وحشتناکه .. یه کم ملایمش کن لااقل ..آدم میاد نترسه ..

اخ جون شما هم ترسیدین !!! ( به سه پست قبل مراجعه شود !!!) پس بگو چرا چند وقته همه از من میترسند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد