چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« رییس جمهور » نامه ۱

اگه « دکتر احمدی نژاد » رئیس جمهور بشه :
دستور میده برای دفاع از ارمانها جبهه وجنگ ٬ سر هر میدون یه بهشت زهرا میسازن رو سرشون هم با لامپ شلنگی طاووس درست میکنن !!!!!!!


خسته شدم ٬ بس که دلم دنبال یک بهونه گشت ...
من دارم کم میارم دیگه ... دوست دارم ۲۴ساعت بخوابم ... ولی تو این تعطیلات باید بریم شرکت کار «پرشین پی تی سی » را تموم کنیم ...
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا... فردا هرطور شده میرم پارک طالقانی ...

لیست قیمتها اجناس شرکت را یه جورایی پیدا کردم ... ۹۶صفحه جنس تو هر صفحه ۴۵قلم جنس ... میشه !!!!؟؟؟؟؟۴۳۲۰قلم .... بگو نصفش اشانتیون و اجناس متفرقه باشه ... ۲۱۶۰قلم لوازم ارایشی و بهداشتی ... (من چرا ذوق زده شدم ؟؟؟؟) ... خدایی خانومها این همه مدل لوازم واسه چی میخوان ؟؟شایدم توقع اقایون زیاده ؟!شایدم تنوع مدل زیاده ؟! اصلا به من چه ! تو کار بزرگترها دخالت میکنم ...
نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

من چندین بار دیگه باید داستان افرینش و خلقت رو برات تعریف کنم تا متوجه بشی اینهمه لوازم ارایش واسه چیه. ها؟؟؟ دی:))
راستی من عکس ندارم.. قبلا داشتم اما حالا اون اقاهه که انگاری حاج آقا چغندره و دستشو گرفته بالا و مثلا داره حرف میزنه و یه کمی هم انگار ناخنش بلنده رو ندارم دی::)))

اهان یادم رفته بود ؛) ... اولا مثلا خودتی ! داشته بیانات خودشو در اختیار بقیه میذاشته ... ثانیا شاید ناخنش هم دلیل داشته ؛)...

فانی پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ http://heat40.blogspot.com

شایدم دستور داد همه رو شهید کردن!

به به ببین کی اومده !‌ امشب یه مهمون اومده ؛)... به به ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد