چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« عالیجناب و مرد عنکبوتی » نامه

به شب نشینی خرچنگهای مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست
رسیده ها چه غریب نچیده می افتند
به پای هرز علفهای باغ کال پرست


بعید میدونم « عالیجناب » هم بتونه از دست « مرد عنکبوتی » فرار کنه !!!!

بالاخره تموم شد ! چی فکر میکردیم چی شد !
دیشب با پسرداییم در مورد انتخابات بحث میکردیم (ازهمون بحثهایی که هیچ نتیجه ای نداره!!!) واقعا تو صحبتهاش چنان به معین بی احترامی میکرد که من از خجالت شرمم میومد جواب بدم !!! و من فقط سکوت میکردم...امروز هم بعد از شمارش اولیه برام اس.ام.اس فرستاد : « میشاژمت وطن » !!! ...
شنیدم افغانستان ویزا نمیخواد فکرکنم واسه ۴ سال زندگی بد نباشه ! کسی نمیاد با هم بریم ؟ ...
پ.ن: بیانیه دکتر معین
نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:12 ق.ظ

منو که میدونی دارم میرم... اگه خواستی بگو یه جا و مکانی برات اونجا دست و پا کنم خواستی هم دست و بالت رو اونجا بند کنم... میگن دخترای افغانی همچین بدم هم نیستن... البته به پای اقایونشون نمیرسن... ماشالله میبینی که همه اشون مرد زندگین... دی::)))) با وجود این سیستم همون تنها راه نجاتمون همونجاس

پس بی زحمت قبل رفتن اون کادو و شیرینی ما را بده ٬ مدیون نباشی :پی !

شکر تلخ یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ب.ظ http://shekaretalkh.persianblog.com

بیانیه دکترمعین: من اعلام می کنم آنچه به وقوع پیوست ، اقدامی غیرقانونی برای محروم کردن یک کاندیدا از حق خود و بر کشیدن کاندیدایی دیگر بود

و ادامه دارد ...

shima یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ب.ظ

haghighat ro bepazir va taslime haghighat sho ke mese rooz roshan ast...mishavad va mitavanimmmmmmmm

بخواییم نخوایم تسلیمیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد