چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« ۳۰ » نامه

۱=۳۰
دوستی با ادم نادان به اندازه بحث با ادم مست ٬ احمقانه است .
(جبران خلیل جبران)


چیه مگه ! دلم خواست این سخن جبران را بنویسم به هیشکی هم ربط نداره ! همینجوری هم نوشتم ... ما هی میخواییم هیچی نگیم مگه این اقای دکتر میذاره ! هنوز طفلک فکر میکنه موقع تبلیغاته انتخابتیه ! فیلم گریه کردن « فرودستان » (!!!!) جامعه را نشان میده ! و شروع میکنه به خندوندن ملت ... ای خدا این رئیس جمهور را ما از ما نگیر !!!!! تا حالا رئیس جمهور به ما میخندید حالا ما به رئیس جمهور میخندیم ...
بیشتر از همه دلم به حال اون اهنگ یار دبستانی سوخت که تغییرش داده بودند !!!!


میگن تنها چیزی که هر چه بیشتر بلرزه محکم تر میشه « دله » ... ولی من نمیخوام محکم بشه که بذارم بلرزه ... گفته باشم !!!!!!!!!!!!(چی گفتم خودم نفهمیدیم)
نمیدونم چرا چند وقته حرفم نمیاد ... ازدست چرت وپرتهای من راحتید نه ؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ق.ظ

نگووووووووووووووو...حالا که مهربونتر شدی دلمون تنگ هم میشه واسه چرت و پرتهات(عجب تعریفی بودا نه؟)
اهنگ یار دبستانی که شروع شد بابا یهو زد یه کانال دیگه از اتاق داد زدم بابا میخوام گوش کنم وقتی دیدم شعرش اینه بابام گفت : حالا راست میگی بیا گوش بده...خدایی اش قیافه منم شده بود عین همون سبزه که گذاشتی...

خوب ٬ تعجبی نیست !! من نوشته هامو واسه خوانندگانی مثه شما مینویسم !!!(اینم عجب تعریفی شد ! نه ؟؟؟ :پی !)

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ب.ظ

to ke harf nadari bezani chera vaghte in mellate sharifo migiri :P na khodayeesh in webloge to etiad avare man ke harooz sar mizanam behesh ishalla hozooran khedmat miresim che rabti dasht?felan bye rasti man shimayam

واسه اینکه دل منم واسه چرت و پرتها شما تنگ میشه !!! ( چه ربطی داشت ؟؟) فعلا بایبولی ... راستی منم چغی ام ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 ب.ظ

rasti haryabe in ahange chie? khodayeesh az avalesham chert bood hala ham ke migin chert tar shode khob chi kar konam??? 3 milliard nafar goshann too jahan shoma fekre ahange yare dabirestani hastin
shookhi kardama be del nagirid

haryabe ؟؟؟؟ هرچی یعی کردم نتونستم اینو بخونم !!!! بعدشم هنوز دبستانین و به دبیرستان نرسیدند !!!!

شکر تلخ چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ب.ظ http://shekaretalkh.persianblog.com

بابا تا کی می خوای گیر بدی به این بدبخت مادر مرده؟

تا انقلاب مهدی :پی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد