چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« دسیسه » نامه

۱۱۱۱۱۱۱=۲۳
تو می گویی بلای جان عاشق
شب هجران و غمهای فراق است ؟
ولی چشمان بی تاب تو گوید
بلای جان عاشق اشتیاق است


از انجا ( نه اینجا! ) که دسیسه های استکبار جهانی بر علیه وبلاگ من ادامه دارد و بخصوص این دسیسه ها بعد از حماسه سوم تیر(!!!!) و انتخاب رئیس جمهور محبوب و معزز و گوگولی مگولی بیشتر شده است ٬اینجانب جناب حاج اقا چغندرخان چغندرالدوله اعلام میدارم که دیر به دیر اپ دیت شدنم به علت فیلتر شدن وبلاگم میباشد و هیچ ربطی به سلامتی جسمی و عقلی من ندارد ( یادش بخیر قدیما یه اکانت داشتیم ! مجانی بود ! هیچ جا فیلتر نبود ! همه جا میرفتیم ! ... ! ای بابا شما هم که منتظرین ٬ منظورم اورکات بود ... ) الان هم اول صبحی از خونه یکی از دوستان و با اکانت شرکتشون این پست ارسال شده ...


دوتا تاتر توپ هم در حال اجراست ٬ فرصت کردین و بلیط گیرتون اومد حتما برین ( اگه بلیط اضافه هم داشتین منم میخوام ) ٬ قیمت بلیطهاش هم ناقابل ۴.۰۰۰تومنه :

فنز ( طرفداران )

نویسنده و کارگردان:محمد رحمانیان 
بازیگران:پرویز پرستوئی،مهتاب نصیرپور،حبیب رضایی،احمد مهران فر....وترانه علیدوستی.
(تازه فردوسی پور هم تو این تاتر یه کارایی کرده !!!!!!)

نمایش مجلس شبیه خوانی در ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین
نویسنده و کارگردان: بهرام بیضایی
بازیگران: علی عمرانی، مژده شمسایی، مهرداد ضیایی، حسین محب‌اهری، مریم بوبانی، مهدی میامی و کلی سیاهی لشگر !!!

کلی دارم دنبال بلیطهاش میگردم گیرم نمیاد ٬ اگه بلیط داشتین بهم بگین ... من بلیط میخوام ...
نظرات 8 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:35 ق.ظ http://anymoanyma.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین
به ما هم سر بزنین

وقت کنم ! چشم ...

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ق.ظ http://salammmmmmm.blogsky.com

سلام
جالبه زيباترش کن فعلا
الهام

علیک سلام ! همینه که هست ؛)...

نرگس دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

منم بلیط میخوام... اگه بلیط گیرمون نیومد غصه نخور حاجی جون دو تا از این صندلی تا شوها دارم میریم آویزون میشیم میگیم صندلی هم نمیخوایم... راستی من با کارت امیدان وصل میشم خیلی هم خوبه فیلتر میلتر هم حالی اش نیست...دیگه بسه خیلی مرفه بیدرد شده بودی این روزا یه کم بیا به جمع ما عوام بپیوند که بدونی فیلتر یعنی چی و امیدان چه گنجیه دی:))

واست میگیرم ؛) ... صندلی لازم نیست رو پله هم مزه میده !

مهشید سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام
چی شده؟
چرا دیگه وصل نمی شه؟
بلاگ شما فیلتر شده یا کل بلاگ اسکای؟ اصلا چرا از فیلترشکن استفاده نمی کنین؟

راستی............... یه بلیط ۱۵۰۰۰ نومنی براتون پیدا کردم... شما هم که مرفه بی درد !!!!!!!!!!!!! ( نرگس لو داد تقصیر من نیست ) البته پورسانت من جداست ها ....

با ۱۵۰۰۰تومن کل تاتر شهر را میخرم ...

برادرزاده ی مهربونت پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ق.ظ http://neda3000.persianblog.com

سلام خان عمو ... بالاخره با تلاش فراوان موفق به دیدن بلاگتون شدم ....برای رسیدن به این موهبت لایق بهترین هدایا هستم ...

هدیه قبول ولی نه ازونها ...

مهشید جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ق.ظ

خبر .... خبر
یه خبر داغ و دست اول
حاجی قول داده فردا (جمعه) اول وقت آپ دیت کنه.... همه ی بهانه ها هم مرتفع شده
اگه بد قولی کرد همگی درهای انبار چغندر رو می بندیم تا همه چغندرهاش از دست بره و دیگه وبلاگ روزنوشته رو یه هفته در میون آپ نکنه
مزرعه ات پر بار حاجی جووون ( گر چه ما بیابونش رو هم قبول داریم)

ای بابا حالا من یه چیزی گفتم !!!!

میترا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ق.ظ

میبینم که حسابی تریپ مایه داری و اینهاست و تریپ هنری هم که فتیر زده بالا .. به جای این کارها یکم ورزش کن :D

به به ببین کی اومده !!!!

شیما شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ب.ظ

ma ke akhar nafahmidim to siasi hasti honari hasti businessman hasti chi hasti amma baraye ma hamoon choghondari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد