چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« سفر » نامه

 ۱=۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱


هیچ دقت کردین ؟!
همیشه یه عزیزی رفته سفر یا یه عزیز داره از سفر میاد ...
هممون همیشه در حال سفریم ...
یا داریم میریم یا داریم میاییم ...
ولی من ...
یه عزیز دارم که رفته سفر...
                                سفرت سلامت ... منو هم دعا کن ...
دارم دور شدنش را احساس میکنم...
یه عزیز دیگه دارم که داره از سفر میاد ...
                      تو هم سفرت سلامت ... منو هم دعا کن ...
دارم نزدیک شدنش را احساس میکنم ...
از طرفی ما هم مسافریم ! هی از خودمون دور میشیم و نزدیک !!!!!!
پس :
سفرمون سلامت ٬ التماس دعا ...

پ.ن: نوشته های این چندروزم ٬ حرفهای دلمه ! ببخشید که حرفهاش اصلا جالب و واضح نیست !

نظرات 2 + ارسال نظر
هم آوا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.hamava005.blogsky.com

دعوت وبلاگ نویسان برای حمایت از گنجی
اپوزیسیون وبلاگ نویسان، از همه دوستان وبلاگ نویس دعوت می نماید که برای حمایت از لیدر مبارزات سیاسی ایران، به طور همزمان در روز بیستم مرداد ماه در وبلاگ های خود تیتر مذکور را منعکس نمایند:
{وبلاگ نویسان ایران خواهان آزادی اکبر گنجی و حمایت از خانواده وی هستند}
و برای حمایت از هموطنان کرد نیز تیتر زیر را برای 27 مرداد ماه فراموش نکنند:
{وبلاگ نویسان ایران از هر قومیت و آیینی، حمایت خویش را از هموطنان کرد اعلام می دارند}
و تا آن روز با فرستادن ایمیل برای دیگر وبلاگ نویسان ایران، آنها را از اقدام خویش مطلع نموده و همچنین ایمیلهای خویش را در همین زمینه به کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل ارسال نمایند:
ngochr@ohchr.org
پنجشنبه را فراموش نکنید
پیروز و سربلند باشید

صبا نسیم یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ق.ظ http://rpg444.persianblog.com

ایشالا که بیای نره یا که نره بیای سفرنمی دونم یه همچین چیزی ...!

هان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد