چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« اسفالت » نامه

تو کلاس اصول مدیریت نشسته بودیم ؛ یکی از سوپروایزرهای لاین عطریات یکی از صفحات سررسیدش را به من نشون داد ٬ دو تا نکته جالب در مورد « ازدواج » نوشته بود :
- با زنی ازدواج کن که اگر مرد می بود بهترین دوست تو بود !!!!!!(براون)
- اگر همسر خود را به صورتی که ارزو دارید انتخاب نکنید هر دو نفر را بدبخت میکنید !!!!(یادم نیست از کی بود!)
با نکته اولش بسیار موافقم ... دقت کردین ؟؟ اونهایی در زندگی زناشویی موفق ترند که رابطه دوستیشان نسبت به زناشویی شان بیشتر به چشم میاید...
حالا هم که خدا را شکر برنامه « هزار راه نرفته تموم » شده ... ما گیر دادیم و ول نمیکنیم ...

راستی کابینه دکتر هم اعلام شد ! بعد اینهمه موش و گربه بازی یه گروهان سپاهی کابینه را دست گرفتند ... کابینه جوان را هم دیدیم میانگین ۴۸سال !!! کابینه ۷۰میلیونی را هم دیدیم !!!! بقول معروف خدا عاقبت ما را بخیر کند ... اسفالت کاری شروع میشود ....
راستی جمعه نمایش فنز را دوباره رفتم دیدم ... اینبار جلسه پرسش و پاسخ هم بود ... چقدر با پرستویی کل کل کردیم ... طفلی ترانه علی دوستی هم کلی مظلوم نشسته بود ٬ من بهش گیر دادم ... متن گزارش جلسه را اینجا بخونین ...
نظرات 2 + ارسال نظر
میترا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ق.ظ

تو اصلا گیری .. حالا به هرچی که باشه باید گیرت رو بدی .. حالا می خواد رئیس جمهور باشه یا برنامه تلویزیون .. بعدشم اون کلاس رو گذاشته بودن واسه شماها یکم کار یاد بگیرین نه زندگی زناشویی ..

بالاخره نصف کارها تو زندگی زناشوییه !!!! چی گفتم؟؟؟؟؟؟ خودم نفهمیدم !!!

نرگس سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ب.ظ

من با هر دو نکته مشکل دارم...راستش آقایون هر کسی رو که واسه همسری انتخاب بکنن یه جورایی بدبختشون میکنن حالا میخواد مثل دوست باشن براش یا دشمن...در مورد کابینه که اصولا خدا تا حالاش هم نگهدار ما بوده از این به بعد هم هست...گر نگهدار من آن است که من میدانم ..شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد...در مورد نمایش فنز هم بگم: آقای محترم شما با دختر مردم چیکار داری؟؟ خوب مگه خودت...خوبه یکی به خودت گیر بده؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟؟ همین کابینه باید یه فکری واسه جماعت گیر بده باشه دی::))) تا تو باشی کاری به کار دختر مردم نداشته باشی...در ضمن من نرفتم فنز رو ببینمااااااااااااااااااا!!!!! (گریه..)

نگه اینکه خانومها همه باعث خوشبختی اند !!! (ازون شکلک سبزها) !!!
دلم هم خنک شده که نرفتی فنز را ببینی! اصلا چه معنی داره کسی که جریمه است بره فنز ببینه !!!!!!!(خنده!زبون دراز!تبلیغ مسواک!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد