چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« خوش تیپ » نامه

میخوام در انتهای جاده تنهایی ام تو را ببینم ...
تویی که صداقت و صفایت را باور کرده ام ...
تویی که ...
نمیدانم! نکنه این جاده بن بست باشه ؟؟؟!!!!! ...


باورم نمیشه (۲بار) پیش من نشستی !!!!
من و اینهمه خوشبختی(هان !!! نمنه ؟؟!! چی چی بختی ؟؟؟؟) محاله محاله ...
...
خدایی رئیس جمهور به این خوشتیپی کسی دیده !!!!!!!!!!!!!
ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
یه رئیس جمهور داریم ... هیشکی نداره ...
یه تیپی داره ... ـ هیشکی نداره ...
کابینه داره ... (!؟!) نداره (شرمنده ! با اینها شوخی نمیشه کرد!)
به همه نشونشم میدم ...

به سبک تکنو بخونین شاید قافیه ای ردیفی چیزی پیدا کنه !!!!

در ضمن عدالت اجتماعی هم یواش یواش داره کولاک میکنه !!! دولت جدید داره حق و حقوق خانمها را میگیره !!! اینو ببینین ! (برگرفته از سایت نو اندیش )

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ق.ظ

اولندش رو که حساب کنیم که میشه : اوللللل ... بعدشم .. بن بستم باشه .. می تونی یه راه دررو پیدا کنی .. بعدترشم .. بچه مگه مرض داری گیر میدی به رجال .. آقا بی خیال شو دیگه ..

بیخودی اولللللللللللللل نکن ... یر از تو کسی کامنت نمیذاره :پی ... در مورد مرض هم آره دارم حرفیه ؟؟؟؟

نرگس یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام سلام من اومدم (خوش اومدم)
اول از همه اینکه اون داستان شرلوک هلمز حرف نداشت و نتیجه گیری خودت.... دوما اینکه متاسفم دانشگاه آزاد هم...عیبی نداره سال دیگه من یکی قول میدم بهت که قبولی...فکر میکنم ایندفعه عمیقتر میخوای...بعد هم باز تو گیر دادی به ...استغفرالله... راستی میبینم که دم از خوشبختی میزنی؟؟؟ خبریه؟؟

چی چی بختی !!! حالا چی چی هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد