چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« دروغ » نامه

حضرت امام حسین (علیه السلام) می فرمایند: افراد جامعه بنده و تابع دنیا هستند و مذهب، بازیچه زبانشان گردیده است و براى إمرار معاش خود، دین را محور قرار داده اند ـ و سنگ اسلام را به سینه مى زنند ـپس اگر بلائى همانند خطر ـ مقام و ریاست، جان، مال، فرزند و موقعیّت ، ... انسان را تهدید کند، خواهى دید که دینداران واقعى کمیاب خواهند شد.
سالروز میلاد سه گل خاندان امامت بر شما عزیزان مبارک ...
چیه مگه ؟ عادت کردم نه دروغ بگم نه بقول معروف خالی ببندم ... و از اینکه یکی منو به این الفاظ (الفاز٬الفاض٬الفاذ...)خطاب کنه متنفرم ... شاید از دید خیلی ها اینم دروغ باشه ولی تو زندگیم عادت کردم دروغ نگم چون میدونم نمیتونم دروغ بگم ... شاید اگه جراتش را داشتم منم دروغ میگفتم ولی خدا را شکر ندارم ...
شاید بسیار چوب این خصوصیتم را خورده ام و بازهم خواهم خورد ... ولی چیکارکنم نمیخوام
پ.ن۱: پست قبلی نوشته خودم بود و پسر۱ من بودم(اینو گفتم چون منو با دختره اشتباه گرفته بودید!!!!)
نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ق.ظ http://t00fan.blogfa.com

باشه بابا دروغ نگو مگه کسی مجبورت کرده.عید شما هم مبارک!

چشم مامان نمیمگم !!!!

نرگس شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

ای بابا یه نرگس دیگه.... اقا شما از اول هم راست گو بودید... من که ایمان آوردم دی::))
راستی با حاتمی کیا صحبت کن از این به بعد تو بنویس فیلنامه هاشو..در مورد کامنت قبلی هم بگم جون حاجی اصلا پشیمون نیستم که رای ندادم. غر نزن سرم اما باور کن دوست نداشتم و ندارم هیچ رقمه وارد بازیهای اینا بشم... قبول کن رای من و تو هیچکاره است پس چرا الکی خودمونو درگیر کنیم تا بشینن بهمون قاه قاه بخندن ...درسته که الان هم بهمون خوب میخندن اما حداقل نمیگیم چقدر دلمون خوش بوده به رای دادنمون

پس از رو کتابم سه بار بنویس !!!
نه خودش اومد صحبت هاشو باهام کرد !!!!
فعلا که که کار از قاه قاه گذشته نعره مستانه زده اند !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد