چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« سازمان ملل » نامه !!

ای کاش بود و احساس مرا میدید
ای کاش بود و جای خالی اش را میدید
هنوز وقتی برق نگاه شیطنت امیزش را به یاد می اورم تنم میلرزد
خنده هاش ...
میترسم بهش بگم ...
میترسم ...


تا حالا فکر میکردم « سخنان گهربار » فقط مختص منه ولی دیشب دیدم که رئیس جمهورمون هم یه جورایی ... آره !!!! اینهمه راه پاشده رفته میزبان که تحویلش نگرفته و موقع سخنرانیش اونجا نبودند هیچ ! اونم عقده اش را خالی میکنه و هرچی دلش بخواد بهشون میگه ...
خدایی وقتی صحبتهای اونو گوش میکردم بدجوری دلم هوای « خاتمی » را کرد !
تازه اپوزسیونی ها هم که دیگه ترکونده بودند ٬ یه مشت امریکایی و سیاه پوست  جلو سازمان ملل با عکسهای مسعود رجوی مخالفت خود را با حضور هیات ایرانی اعلام کردند !!!!!!
... خداوند تمام خدامتگزاران را اجر دهد !!!!!!!!

اگه پیداش کردین!

زور نزنین ٬ نفر ششم ردیف سوم از سمت راست !!!!!!!


چند روز بخاطر یه عزیزی مجبور شدم یه خالی کوچولو ببندم ! کلی دعا و سلام و صلوات نذر کردم لو نره خوشبختانه بخیر گذشت ... خالی بستن بعضی وقتها هم مزه میده ها !!!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
میناوسینا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ق.ظ http://joke2.blogsky.com

یه سلام خوشکل به تو مهربونم
وبلاگت خیلی قشنگ و پر محتواست
منم یه وبلاگ با حال دارم اگه بهم سر نزنی ازت می رنجم
در ضمن عزیزم ما تمایل به تبادل لینک یا لوگو با شما هستیم
تو قسمت نظرات منتظرتیم
پاینده باشی
اینم آدرس لوگوی ما
a href="http://joke2.blogsky.com" target="_blank"img border="0" src="http://www.blogsky.com/logo/saravaer.gif" alt="جوک های برتر"/a

سرزدم که نرنجی !!!!

شبنم عشق جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ق.ظ http://lovedrop.blogsky.com

سلام
چغندر خان اینهمه به این کوچولو گیر نده
نیشت میزنه واااااااااااااااااااا

فعلا این کوچولو بیماری خودبزرگ بینی گرفته ...

جناب حاج اقا چغندر جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ق.ظ

کامنت یه عزیزی اینجا بود که ازم خواست پاکش کنم ومنم برخلاف میلم پاکش کردم ... امیدوارم منو بخشیده باشه ! :( ...

امیدوارم بخشیده باشه ...
منو باش !!! دارم جواب خودم را هم میدم ...

نرگس جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:08 ق.ظ

بعد از کلی گشتن اونهم با ادرسی که بهم داده بودی پیداش کردم...بالاخره موفق شدم دی:))

زیارت قبول ...

شکرتلخ جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ب.ظ

۱... چغی تو هم ؟ اصلا فکر نمی کردم !!!! ۲...بابا دست از سر این بنده خدا بردار.بلاخره خاتمی هم باید میرفت دیگه . اینکه کی جاش بیاد هم دیگه دست مردم نبود ! حالا هی خودتو خسته کن . برو بشین دعا کن که هرفاش رو قبول نکنن زودتر آمریکا بیاد مارو نجات بده . ۳...در پوست همون مطلب شماره ۲ عرض میکنم که واسه مردم همه کشور ها پدا کردن رااس جمهورشون تو این عکس مشکله . حالا تو چه جوری این بنده خدا رو پیدا کردی میذارو به حساب علاقه بیش از اندازت بهش . ۴...ای خالی بند !

۱- منهم چی ؟؟؟۲- آمین !!! ۳- همیچنین ارادات !!۴- ما اینیم ...

[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:50 ب.ظ

کاشکی رو کاشتن سبز نشد . حرف تازه بزن گهربار .

حرف تازمون هنوز سبز نشده گهربار !!!!

میترا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ق.ظ

البته فکر کنم مزه اش لای دندونت گیر کرده و تو هم خوش خوشانت شده .. بی خودی هم نیست مردم بهت می گن خالی بند .. بی خودی هم نگو بهم بر می خوره و از این حرفها .. خوب برادر من نبند .. آقا نبند .. مگه مجبوری؟!

دوست دارم میبندم ... شما هم نباید بگین حرفیه ؟؟؟ ...

[ بدون نام ] یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ

salam man shimayam
to alan aroosi hasti va man cafe net hastam.khosh begzarad khodafezi

من چغی ام :
ممنون !
خداحافظی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد