چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« رمضان » نامه

ماه رمضان امد و می و میخانه ور افتاد
عیش و طرب و باده به وقت سحر افتاد


حلول ماه مبارک رمضان حال و هوای خودش را داره ... وقتی میاد یه احساس قشنگی به ادم دست میده ... تو این ماه خودمون را به خدامون نزدیکتر احساس میکنیم ... دعای سحر هنگام سحری خوردن ... ربنای موقع افطار... زولبیا بامیه و خرما ٬ نون و پنیر و سبزی !!! همه چی رنگ و عطر ٬ خاص این ماه را داره ...
بازم ماه رمضون اومد ... یادمه پارسال دعا میکردیم « خدایا این ماه رمضون را اخرین ماه رمضونمون قرار نده » و اونم مستجاب کرد ... پس فردا صبح هنگام سحر دو رکعت نماز شکر بجا میاریم و ازش بخواهیم که قدرت درک این ماه مبارک را بهمون بده و « این ماه رمضون را اخرین ماه رمضون ما قرار نده !!‌ »
از همتون عاجزانه التماس دعا دارم ... سر سفره افطار منو هم فراموش نکنین ...
نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ق.ظ

جالبه ها...منم یه همچین چیزی نوشته بودم اما یهو پاک شد بلکه حواس جمععم دیگه ذهنم یاری نکرد دوباره بنویسم... منم از افطار گفتم و ربنای استاد شجریان و اذان موذن زاده اردبیلی... از شب قدر و سفره های افطار و اشکهای ریخته شده اش... من که دعا میکنم اما اگه دعام برسه اون بالا بالا ها..شما هم دعا کن...برای همه دعا کن

این حسه هممونه ! گفته بودی زولبیا هم دوست داری :پی !!!! لازم نیست دعاها زیاد بره بالا اونکه باید بشنوه خودش میاد پایین میشنوه !!!! التماس دعا !

فروغ پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ق.ظ

خیلی ما یل به گفتگو شما هستم برای من ایمیل بزن

حالا گیرم ایمیل بزنم !‌ تو ایمیل چی بگم !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:41 ب.ظ

می کشمت ..اسمت رو عوض کن

نرگس جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ

واقعا که خوب دخترهای مردم را با این حرفات گول می زنی.احسنت!!!!!!!!!!!!!نماز روزت قبول باشه!!!!!!!!!مردک ؟ این بار آخره که می گم بساطتو جمع کن دفعه دیگه هم هکت می کنم و هم آدرس وبلاگتو به بخش تخلفات اینترنتی نیروی انتظامی اعلام می کنم تا به جرم گمراه کردن بچه های مردم محاکمت کنند.شوخی هم ندارم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد