چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« رجعت » نامه

چهار سال پیش ازت خواهشی کردم جوابمو ندادی ...
گفتم واسه همیشه ترکت میکنم بازم جوابمو ندادی ...
گفتم خودت خوب میدونی که من همیشه عاشقت بودم ...
گفتم خودت خوب میدونی با تموم ادعایی که دارم دیوونتم ...
حس کردم تو هم جواب رد بهم دادی ...
از دستت بدجوری دلگیر شدم ...
و من عهد کردم که برای همیشه ترکت کنم !!!!
اما دلم طاقت نیاورد ...
همه جا میدیدمت ...
تو تنهایی هام ...
تو دلتنگی هام ...
مگه میشد فراموشت کنم ؟!
دوسال پیش اومدم منت کشی ! قبولم کردی ولی میدونم منو نبخشیدی !!!!
تازگی ها بدجوری دلم دوباره هواتو کرده بود ...
دارم بوی تو را حس میکنم ... چی میشد « من » کبوتر حرمت میشدم  ...
باورم نمیشد ...
وقتی اینبار تو گفتی که میخوایی منو ببینی ... اصلا باورم نمیشد !!
گرچه این دیدار یک روز بیشتر نیست ... تو بگو یک ساعت !!! بگو یک دقیقه !!!
خودت میدونی که یه دقیقه در کنار تو بودن چقدر برام اهمیت داره ...
شاید خلصت ما ایرانی هاست که قدر اونچیزی که داریم نمیدونیم ...
...
خوشحالم که دارم میام پیشت ... خوشحالم که منو قبول کردی ...
خوشحالم که منو طلبیدی ...


حتما خبر دارین که روزنامه نگار مشهور « کیانوش استقرار زاده » در روستای « برره » تبعید شده !!!! اگر خبر ندارین این « لینک » خبری را حتما بخوانید !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:00 ق.ظ

سلام
وبلاگ شما جزو وبلاگ های
برتر از نظر بیچاره دات کام
انتخاب شد
ما منتظر حضور
گرم شما در
بیچاره دات کام
هستیم
Http://www.bichare.com


یا حقاگر مارو هم قابل بدونید
لوگویی هست برای دوستان
اگر تمایل داشتید لوگویه مارا
هم در وبلاگ خود قرار دهید
http://www.bichare.com/SHAMSHIR2.swf

یا حق

لطف فرمودین !!!!

نرگس پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ق.ظ

هومممممم!!! کجا به سلامتی؟؟؟؟ اگه داری میری یه جای مقدس سلام منم به اون قداست برسون اگه داری میری پیش یه ادم مقدس امیدوارم به اون چیزی که میخوای برسی...امیدوارم حتی اون موقع حتی اگه یه لحظه است برات زیباترین باشه...

سلامت باشی !!!! خدا قسمت بکنه واسه شمام ایشالا ... ایشالا ...

شکرتلخ جمعه 20 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ب.ظ

به به زیارت قبول ........می بینم که من بر نگشته تو میری خدمت آقا !!! سلام برسون به آقا رضا

زیارت شما هم قبول ...دیدم آقا رضا چرا منو زیاد تحویل نمیگرفت پس کار تو بووووود !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد