چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« اقا رضا » نامه

ای که نامت در دو عالم ذکر و اوای من است
روبروی پنجره فولاد تو جای من است
******

- سلام محسن ! معلومه کجایی؟ سرور شرکت کند شده !صد دفعه زنگ زدم در دسترس نیستی؟؟ حالا کجایی ؟
- حدس بزن !!
- نه ! باورم نمیشه !! نگو روبروی ضریحی !!!!
- به جان حاجی روبروی ضریح ایستادم داشتم زیارتنامه میخوندم زنگ زدی !! اینجا درست آنتن نمیده گوشی را میگیرم طرف ضریح هرچی دلت میخواد به اقا رضا بگو !!!
منم چشمامو بستم و گفتم : ...
- الو حاجی داشتی میگفتی ! سیستم سرو.ر ..شر..کت چی ؟...ال...و ، ال....و ، صدا.....مو...دار.......ی................
...
شب قبلش هم شکر تلخ گفته بود داره میره زیارت . از حسودی داشتم میمردم . بدجوری دلم هواشو کرده بود ، دو سه ماهی بود که میخواستیم برنامه بریزم برم ولی واسه 5شنبه و جمعه ها بلیط نبود.
هنوز تو حال خودم بودم که تلفنم زنگ خورد :
- سلام حاجی ! وسایلت را آماده کن شب جمعه مسافریم و جمعه شب بر میگردیم .
مات و مبهوت بدون اینکه جواب بدم تلفن را قطع کردم . باورم نمیشد اینقدر زود جوابمو بده . اونم دوروز دیگه و فقط 1۶ساعت .
اقا رضا خیلی مخلصیم ...
اقا رضا خیلی خاطر خواتیم ...
...
...
به یاد و به نام همه شما ٬ زیارت کردم ..

شکسته بالتر از من میان مرغان نیست
دلم خوشست که نامم کبوتر حرم است

(انشاءاله)

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ

زیارت قبول... همیشه وقتی یه چیزی رو میخوایم و همون موقع بهش میرسیم میگیم: کاش یه چیز دیگه خواسته بودم
اما تو این مورد بهتر از این نمیشد چیزی خواست
انشالله همیشه ارزوهات به همین خوبی برآورده بشه...حالا بگو ببینم چند تا دعا کردی واسه ام؟؟؟

دعا کردم به هممون معرفت بده !!!!

MMR دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ق.ظ

نامرد ...

خودتی !!!!:پی ...

شکرتلخ دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ب.ظ

زیارت قبول ...

جای شما که خالی نبود ! چون شما قبل از ما رفته بودی !!! زیارت شما هم قبول !

بماند سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ب.ظ http://40nema.blogfa.com

۱ سر بزن جواب سوالت در مورد فنز را نوشتم

ممنون و دوصد ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد