چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« .!. » نامه

اسمع افهم یا ...
اسمع افهم یا ...
اسمع افهم یا ...
هل انت على العهد الذى فارقتنا علیه من شهادة ان لا اله الا الله وحده لا شریک له
و ان محمدا صلى الله علیه و آله عبده و رسوله و سید النبیین و خاتم المرسلین
و ان علیا امیر المؤمنین و سید الوصیین و امام افترض الله طاعته على العالمین
و ان الحسن و الحسین و على بن الحسین و محمد بن على و جعفر بن محمد
و موسى بن جعفر و على بن موسى و محمد بن على و على بن محمد
و الحسن بن على و القائم الحجة المهدى صلوات الله علیهم ائمة المؤمنین
و حجج الله على الخلق اجمعین و ائمتک ائمة هدى بک ابرار یا ...
...

بالاخره یه روز میان کتف ما را هم تکون میدن و اینها را واسه ماهم میخونن ...
خداوندا اونجا تنهامون نذار !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
سفرکرده سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:03 ب.ظ http://safarkarde.blogsky.com

بابا دمت گرم ....
خیلی عالی بود ......
خدا به دادمون برسه ......کجای کاریم !
دلت دریا

دم خودت گرم ...
نه اونقدرا که میگی !!!
به فریادمون هم برسه راضی ایم ...
دل خودت دریا ...

نرگس سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ب.ظ

اولا چرا جواب کامنت منو ندادی؟؟؟ها؟؟؟؟ من بی معرفتم یا تو؟؟؟؟
بعد هم
اینی که نوشتی همچین بگی نگی تکان دهنده بود...رفتی مشهد اومدی دیگرگون شدی ها!!!
امیدوارم خدا اونجا تنهامون نذاره....

چشماتو وا کن که حاجی ... جوابتو داده بیده ...
فکر نکنم به اندازه اون طرف تکون خورده باشیم !!!! کاری به مشهد نداره ! امیدوارم خدا هیچ کجا تنهامون نذاره!

گلی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ http://golbanoo.blogfa.com

اون موقع تکلیف ما که عربیمون می لنگه چیه:پی

فکر کنم اونموقع هممون زبون هم را حالیمون میشه !!!!

نرگس چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ

چه عجب جواب کامنت منو دادی ... چه عجب...!! دی:))) میگم در مورد من که نیازی نبود اما فکر میکنی دعات در مورد خودت گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هوم؟؟؟؟؟

جواب داده بودم !!!!! در مورد خودم یه دعای دیگه کردم ؛)))))) :پی ! اهووووم :دی...

میرتا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ق.ظ

حسابی دیگه حاجی شدیا ...!

حاجی ... !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد