چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« گفتگو » نامه

باورم نمیشد اینقدر دل و جرات داشته باشم که بتونم با اون رودرو بشم ...
...
نمیتونستم تو چشماش نگاه کنم ...
چون غرور شکسته شده اش را میشد تو چشماش دید ...
وقتی وارد خونه اش شدم معلوم بود با اکراه قبولم کرده ...
حرفی نمیتونستم بزنم ... یعنی حرفی نداشتم بزنم ...
بهم گفت : ...
جوابی نداشتم بدم ...
فقط تونستم بگم : اشتباه کردم ...
بهم گفت : ...
جوابی نداشتم بدم ...
فقط گفتم : تو اون یک دقیقه نفهمیدم چه شد ...
بهم گفت :...
فقط گفتم : نمیخوام بهترین دوستم را از دست بدم ...
...
بهم گفت : بخشیدمت ...
ولی میدونم نبخشیده !
چون بهم گفت : دیگه نمیخوام ببینمت !
بهش گفتم : خیلی سخته ؟
بهم گفت : ادمی به سختی ها عادت میکنه !!!!!!!!
...
...
بعد از خداحافظی ٬ از پشت پنجره برام دست تکون داد !!!


ممنون از عزیزی که با افلاینهاش راهنمایی ام کرد و ممنون از عزیز دیگری که بدون کمک و هماهنگی اون این دیدار غیر ممکن بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ

اقا قبول نیست.... من نمیخوام...حیف که این ادم... ای دی من رو هک کرده بود... تو هم که کامنتات رو برداشتی ادم لال میشه میاد اینجا...ایمیل جدیدم رو برات میذارم اینجا... حالا درسته که تو دوست نداری واسه دوستان اینترنتی درد دل کنی اما ما که دوست داریم سنگ صبور باشیم... نمیخوام...من حسودی ام شد به اون خطهای اخر.... حالا نمیگی چی شده بود؟؟ایمیل...فعلا نمیتونم انلاین بشم شاید تا اخر هفته راه افتاد...من میگم میبخشه...شاید الان یه کم سخت باشه اما باید بهش حق بدی...تو بخواه جبران کنی(میدونم که میخوای) خودش راه رو برات باز میکنه...قول

حسودی واسه چی ؟ اخه اونا یکم غیر اینترنتی هم هستن ؛)... ! گفتن نداره ! هرچی بود اینجا نوشتم :( ... امیدوارم ...

نرگس دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ

میدونی مهم نیست اینترنتی بودن یا نبودنش...مهم اینه که شاید میشد بعنوان یه دوست نقش ادمهای بیخیال رو بازی نمیکردم(اگه دوست باشم البته)... دوست ندارم اینطوری باشه...حالا حتی اگر کاری هم از دستم برنیاد اما وظیفه خودم میدونم که حداقل جویای احوال باشم که با این اوضاع پیش اومده نشد که بشه... مهم اینه که اوضاع بهتر شده و یا شاید هم حل شده...همین کافیه..خدا رو شکر

ممنون از لطفت ... اوضاع هم خدا را شکر ٬ ازین بدتر نشده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد