چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« تولد » نامه

خوشبحال اونی که الان کنارت هست !!
خوشبحال اونی که الان عاشقته !!!
خوشبحال اونی که الان داره دورت میگرده !!
خوشبحال اونی که الان تو خونته و بهت زل زده !!
خوشبحال اونی که تو این شب بهت از من نزدیکتره !!
اگه من کنارت بودم ...
می رفتم یه گوشه مینشستم ...
یه جایی که بتونم سیر نگاهت کنم ...
یه جایی که نگاهت کنم و گریه کنم ...
یه جایی که بتونم خودمو خالی کنم ...
بدجوری دلتنگتنم ...
دلتنگ اِسمال طلا ...
دلتنگ کبوترات ...
...
آقا رضا ! تولدت مبارک ...


میدونم بیستم آذر تولدته ! فکر کردی فراموش کردم؟ ... ولی اون چیزی که فراموش شده است منم ... نمیدونم هنوز پیتزا قورچ و گارچ دوست داری؟ ...
بهترین ارزوها را برات دارم ...
....
عزیزان عیدتون مبارک ... این روزها فکر میکنم هوای دلم هم مثه هوای تهرون شده  !

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ب.ظ

تولدش مبارک
تولدش مبارک... تولد هردوتوشون مبارک
عید تو هم مبارک...
شاید هم فراموش نشدی...حتما بیست اذر اومد ورفت و تبریک نگفتی بهش اما از کجا معلوم منتظر نبود؟؟؟؟؟ بهرحال همه که عین هم نیستند... شاید هم همینطور باشه که گفتی...من که چیزی نمیدونم...

هردوتوشون؟؟؟؟؟؟ ایی که گفتی یعنی چه ؟؟؟
منظر چی باشه ؟!!!!! مطمئناْ همینطوره که من گفتم :پی ! همیشه من درست میگم ؛) ... عیدت مبارک ...

نرگس چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ب.ظ

به من چه خوب مشکوک مینویسی...بیست اذر که گفتی یعنی چه؟؟؟خب تولد دو نفره دیگه..اقا رضا و یکی دیگه...حالا قسمت دومش رو جدی نگیر..بعد هم اینکه جو نگیردت... تا حالا کی تو حرف درست زدی که این دومین بار باشه؟؟؟

من درست نوشتم !!‌ولی « دوتوشون » یعنی چه ؟!!!!! همین دیگه مشکل همینه که نمیخوایی قبول کنی « شاید منم حرفم درست باشه !‌» !!!

میترا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ق.ظ

اولا که عیدتون مبارک .. بعدشم این هوا خیلی مزخرفه .. بعدترشم اسمال طلا چیه جریانش ؟!

عید شما هم مبارک ... یادت باشه مشدی بودی و شیرینی ندادی ها !!! اسمال طلا؟؟؟ نمی دونی چیه ؟؟؟

نرگس جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:01 ب.ظ

تو هم هی حالا غلط دیکته بگی..کی میخوای از این عادت بدت دست برداری تو پی:)))))))))))))))) من چون میدونم تو باهوشی و منظور منو سریع میگیری برنمیگردم درستش کنم...دی:))

غلط دیکته را چیکار میکنم ؟؟؟ غلط دیگه را« بگم » ؟؟!!! منم واسه اینکه مثه من بشی دارم ایراداتت را بهت میگم !! یه « دوست اینترنتی » بهت بگه بهتره که تا یه« دوست واقعی » بهت بگه ؛)...

میترا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ق.ظ

شیرینی رو که دادیم شما نبودید .. بعدشم شما سرتون به درسا گرمه مزاحم نمیشیم ... واقعا هم تو چیت از داداش من کمتره ؟!

عادت داریم ... ما همیشه دیر میرسیم :) ... همینو بگو ! پس منم میتونم ...

نرگس شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ق.ظ

ای خداااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!! من از دست تو چیکار کنم...
راستی یه بار دیگه بگی دوست اینترنتی هرچی دیدی از چشم خودت دیدی ها...دلیلش رو هم میدونی...کاسه صبرم که سر ریز بشه دیگه میشه...منو که میشناسی؟؟؟؟؟؟پی:))))

من چه میدونم ! خودت ببین چیکار کنی بهتره !!! :پی ... خوب مگه ( دوست اینترنتی ) چشه ؟؟؟
ببخشید شما ؟؟؟ شما را باید بشناسم ؟؟ ...

[ بدون نام ] یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:32 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد