چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« اصلا » نامه

 با تو عاشقی کنم
یا زندگی؟

در بوی نارنجی پیرهنت
تاب می‌خورم
بی‌تاب می‌شوم
و  دنبال دست‌هات می‌گردم
در جیب‌هام
می‌ترسم گمت کرده باشم در خیابان
به پشت سر وا می‌گردم
و از تنهایی خودم وحشت می‌کنم.

بی تو زندگی کنم
یا بمیرم؟

نمی‌دانم تا کی دوستم داری
هرجا که باشد
باشد
هرجا تمام شد
اسمش را می‌گذارم
آخر خط من.
باشد؟

بی تو زندگی کنم
یا بگردم؟

همین که باشی
همین که نگاهت ‌کنم
مست می‌شوم
خودم را می‌آویزم به شانه‌ی تو.

با تو بمیرم
یا بخندم؟

امشب اسبت را می‌دزدم
رام می‌شوم آرام
مبهوت عاشقی کردنت
. 

با تو
اول کجاست؟
با تو
آخر کجاست؟
 

از نداشتنت می‌ترسم
از دلتنگیت
از تباهی خودم
همه‌اش می‌ترسم
وقتی نیستی تباه شوم.

بی تو
اول و آخر کجاست؟

واژه‌ها را نفرین می‌کنم
و آه می‌کشم
در آینه‌ی مه‌آلود
پر از تو می‌شوم
بی چتر.

من
بی تو
یعنی چی؟

غمگین که باشی
فرو می‌ریزم
مثل اشک.
نه مثل دیوار شهر
که هر کس چیزی بر آن
به یادگار نوشته است. 

تو بیش‌تر منی
یا من تو؟

در آغوشت
ورد می‌خوانم زیر لب
و خدا را صدا می‌زنم.
آنقدر صدا می‌زنم که بگویی:
جان دلم!

نوشته عباس معروفی


تو اخرین لحظه ای که داشتم نوشتمو ارسال میکردم شعر فوق را یکی از دوستان اینترنتی (!!) برایم فرستاد .
چندین بار خواندم ... چندین بار ...
بهمین خاطر شعر اول نوشته ام را عوض کردم ! تا شما هم بخوانید ...
شما هم بخوانید ٬...چندین بار ...


تو این مدت هیچ اتفاقی نیافتاده !
- اصلا هم تو دوره آموزشی « مدیریت » و « برنامه ریزی » میون اون همه مدیر که پز و افاده از سرو کله شون میبارید ٬ رتیه اول را نیاوردم .
- اصلا هم تو برنامه شب چله چلچراغ ٬ که با حضور آسدممد خودمونه ٬دعوت نیستم !!
- اصلا هم تو اون برنامه اینجانب انتظامات نیستم !!!! چه شود ؟ مگه نه ؟
- اصلا هم از برنامه درسی عقب نیستم ...
- اصلا هم تنبل نشدم !!!!!! ( خودمم هم نمیدونم واسه چی نوشتم؟؟)
- اصلا هم برنامه اپرا دعوت نیستم !!!
- اصلا هم امسال کنکور ندارم !!!
- اصلا هم ۱۰هزارتومن پول اس.ام.اس برام نیومده !!
- اصلا هم احمدی نژاد ... ( ای خدا ! جلو زبون منو بگیر !!!)
- ...


راستی تلویزیون صبا هم فردا شب راه اندازی میشه . مدیرشون که بهروز افخمیه و انگار بدجوری هم پشتشون به کروبی گرمه (و به یه روایتی تلویزیون حزب اعتماد ملی ست )... ادرسی که ازش هست اینه :
Hotbird
Frea.11747 Horizontal
27/500 mbs
Fec 3/4
اونایی که ازون چیز بد بدا دارن ٬ ببینن واسه ما هم تعریف کنن ... سیر تا پیازش را اینجا بخونین.
نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:11 ب.ظ

عجب شعری! عجب دوستی!! خیلی دوست با سلیقه ای داری ها!!من جای تو باشم بیشتر قدرشو میدونم ...پی:)))
میگم خوب شد که تو اینمدت اصلا اتفاقی نیفتاده اگه میخواست بیفته مثلا چی میشد؟؟مثلا میگفتی:
این مدت خیلی اتفاقا پیش اومده...من درس خوندم...من طبق برنامه پیش رفتم..و....
خلاصه که...راستی خوش گذشت اپرا؟؟؟؟؟؟؟

ما میدونیم اون نمیدونه ؟!!!!!
تو زندگی من معمولا هیچ اتفاقی نمی افته !
جات خالی وقت کردی برو ! اپرای رستم و سهراب در تالار وحدت ... خیلی قشنگه بخصوص نمایش عروسکی خیمه شب بازی هم هست ...

سحر چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ http://dariche1400.persianblog.com

۱۰۰۰۰ تومن خوبه که ۲۱۰۰۰ تومن نظرت چیه؟

هان ؟!!! نمنه ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد