چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« بدون شرح » نامه

بعضی وقتها چه زود دیر میشود !

همین ...

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 ب.ظ

خیلی خیلی دیر میشود... میگم تو که اینو میدونی پس نذار این وقتا بگذره

« وقت » که همیشه در حال گذره ولی حیف که « فرصتها » هم با اون میگذره

نازنین شبگرد دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 ق.ظ http://amirrony.blogsky.com

همین یه جمله برای عالم بسه . فقط اگه همه همین یه جمله رو می دونستن الان وضع ما این نبود . راستی تو خودتم همچین موضوع امیدوار کننده ای رو انتخاب نکردی . ولی منم اصلا دم از نا امیدی نزدن . خوب وقتی من مردم و الان دارم از اون دنیا برات تایپ میکنم بگم من زندم؟!

خدا رحمتت کنه پس !!! ؛)))

کار بد دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.karebad.com/

ای بابا .. یه چیزه جدید می گفتی !!!!! .. مثلآ بگو چه دیر زود می شه .. یه چیزی که حداقل ژشت گوش نندازیم ..

« ژشت » گوش کجاست ؟؟؟؟! :)))))))))))))))))

شیما دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:19 ب.ظ

هنوز دیر نشده عزیزم ....

فکر نمیکنم ...

نرگس چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ق.ظ

تو چرا تازگیا پسر خوبی شدی کامنتها رو جواب نمیدی؟؟َاروم شدی... هومممممم؟؟؟

کامنت جواب ندیم بهتر از اینه که از زیر عیدی دادن در بریم ...

نرگس شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:07 ب.ظ

کووووووووووووووووووو؟؟؟؟ یعنی چی؟؟؟؟؟؟ دیشب یه اتفاقاتی افتاد اینجا به جان خودم...

چییییییییییییییییییییی؟؟؟ کجا؟؟؟؟؟؟ خواب بودی :پی ... فکر کنم درس زیاد خوندی ...

نرگس دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ب.ظ

درس خوندم زیاد ولی خل که نشدم نذار بگما!!!!!! بعد هم اینکه علیرغم اینکه میدونستم اپ نکردی اومدم باز بگو بی مرام...خجالت بکش بیا بنویس یه چیزی اما لطفا اطلاعاتی که میدی موثق باشه..نشین تئوریهای حاصل از شور و مشورت با خواهر کوچیکه رو بنویس دی:)))

مطمئنی ؟؟؟؟ مثلا چه تئوری هایی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد