چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« چیز » نامه

آنگاه که با دستانت واژه ی عشق را برقلبم نوشتی سواد نداشتم،
اما به دستانت اعتماد داشتم
...
 حال سواد دارم اما دیگر به چشمان خود اعتماد ندارم


* هر سال واسه اومدن  نوروز و شروع سال جدید ذوق و شوق داشتم ولی امسال اصلا این حس و نداشتم و ندارم ... تنها ذوقم این بود که آخر سال میشه و شرکت علاوه بر عیدی ٬ قراره بهمون پاداش هم بدهند !!! که اونم آخرش افتاد به ماه فروردین ...
فکر کنم نهیلیسم (جانم !!!!!!!!) شدم ... یه زندگی کارمندی تکراری ... تازه اونم با مشکلات خاص خودش ... دارم  « چیز » میشم

* روزنامه شرق هم واسه ویژه نامه نوروزش سوتی داده خفن !!! روزی که این ویژه نامه چاپ کرد قیمت روزنامه اش شد ۱۰۰۰تومن !!!!!! بعد روی ویژه نامه نوشت بود « ضمیمه رایگان روزنامه شرق » !!!!! ( خدایی اینا فکر کردن مردم « چیزن » )

* ما اگه نخواییم این دولت و مجلس اینقدر به فکر ما مردم باشه باید چه کنیم ؟!!! گفتند که ساعت رسمی تغییر پیدا نمی کنه ولی بجای اون مدرسه ها و ادارات یه ساعت تا نیم ساعت زودتر باید شروع بشه !!!! ( خدایی به « چیز »اینا باید شک کرد )

* باید دوباره شروع کنم ... نمیدونم این بار میتونم یا نه ... نمی خوام دیگه فرصتی را از دست بدم !!!! (‌ اینبار نمیذارم که « چیز » بشم )


برای تو که بهترین هستی :

 

می خواهم برایت بهترین دوستی باشم که تاکنون داشتـه ای.

می خواهم که گوش جان به سخنانت بسپارم؛

حتی اگر در مشکلات خود غرق شده باشم,

آن گونه که هیچکس تاکنون چنین نکرده.

می خواهم تا هر زمان که مرا طلبیدی در کنارت باشم,

نه اکنون, بلکه هر زمان که خودت می خواهی.

می خواهم رفیق شفیقت باشم, می خواهم تو را به به اوج برسانم.

خواه توانش را داشته باشم, خواه از انجام آن ناتوان باشم.

می خواهم به گونه ای با تو رفتار کنم که گویی اولین روز تولد توست

نه آن روز خاص, که تمام روزهـای سال.

به حرفهایت گوش خواهم کرد.

نصیحتت می کنم.

هم بازی ات می شوم.

گاهی اوقات می گذارم که برنده شـوی.

در کنارت می مانم.

در آن زمان که آهنگ نبرد کنی,

در کشاش مبارزه با زندگی برایت دعـا می کنم.

می خواهم برایت بهترین دوستی باشم که تاکنون داشته ای.

امروز, فردا و فرداهـای دیگر

تا آخرین لحظه حیاتم

می پرسی چـرا ؟!

زیرا تو نیز برایم از بهتریـن دوستانـی هستـی که تاکنون داشتـه ام!

 


پ ن ۱ : عیدتون مبارک ...

پ ن ۲ : بادمحونه هم بد نیست سلام داره خدمتتون ..
پ ن ۳ : عیدتون مبارک ...

پ ن ۴ : یعنی میشه ؟؟؟ ...

پ ن ۵ : عیدتون مبارک ...

نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ق.ظ

بابا نهیلیسم...ادم دم سال نو که از نهیلیسم نمیگه که....پسر خوب... من مرده این راه حلهام...فکر کن از سال ۷۰ تا حالا هی ساعت کشیدن عقب جلو الان به این نتیجه رسیدن که اصلا تو مصرف برق صر فه جویی نشده... من مرده این زود به نتیجه رسیدنهای اینام...کی میخوان به این نتیجه برسند که باید بند و بساط رو جمع کنند برن پی کارشون خدا میدونه
دوباره شروع کن...به امید اینکه میتونی...نتوانستن نداریم...
خوش بحال این بهترین...حسودی درد گرفتیم سر سال نو

عید شما هم مبارک
سلام ما را هم برسانید خدمت انور بادمجون جان
و
چرا نمیشه..همه اش با هم میشه دی:))

شیما دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ق.ظ

توام که ۵۰ باره میخوای شروع کنی هنوز نکردی بعد از دولت ایراد میگیری؟؟؟؟؟؟طرف پیر شد مررررردددددد!خدا رو شکر تصمیمات مهم مملکتو تو نمی گیری و احمدی نژاد می گیره!مردم تا این همه تایپ کردم!

هستی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:18 ب.ظ http://hastiasadi.blogfa.com

سال نوت مبارک نیما جونم
ایشالله سال خوبی داشته باشی

کار بد دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 ب.ظ

نمی دونم چرا امسال و این تحویل مزخرف واسههمه همینطور بوده ؟؟
با تمام چیز ها موافقم ..

آذین چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ

بابا جان نهیلیسم اسم یه مکتب هست باید بگی نهیلیست شدی.مثل اینکه به جای اینکه بگی من مسلمانم بگی من اسلام هستم.

میترا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

بله که میشه چرا نشه .. جان تو ..

وستا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ب.ظ

دعوا کار بچه های بده!!!!!

مگه من خوبم ؟!

مهدیس سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ http://ghasedakk.blogsky.com

امسال برای منم اصلا سال نبود ...
در ضمن میشه میشه

صدری شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.sadry.blogfa.com

قشنگ بید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد