چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« والیبال » نامه

هنوز هم برق چشمانت
تنها چراغ امیدم است

هنوز هم سوی نگاهت
تنها نشان مسیرم است

ولی انگار مسیر را اشتباه رفته ام !!!!


دیروز جای همتون خالی بود ! استادیوم آزادی ٬ سالن والیبال !‌


کلی کلاس داره ها ٬ کاپیتان تیم ملی رفیقت باشه ها !!


موندم تو این شلوغی استادیوم اینا چطوری میتونستن بخوابن !!!


طفلک ها باورشون نمیشد که قهرمان نشن !!


با اینکه صدامون گرفته بود ولی موقع اهدا جوایز باز صدامون برگشت !!!


اینم یه عکس تکی والیبالی !!!


بدون شرح !!!

( لینک عکسها )

پ.ن ۱ : من مجوز عکاسی میخوام
پ.ن ۲ : من مجوز عکاسی میخوام
پ.ن ۳ : من مجوز عکاسی میخوام

نظرات 7 + ارسال نظر
سعیده یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام
ممنون از عکسها خیلی قشنگه !!!
مخصوصا بونه شرحش !!! :دی

منظورت بدونه شرحه دیگه ؛) ...

میتی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ

بابا دیجیتال .. بابا رفیق کاپیتان .. اول برو اون لینکی که گذاشتی و نذاشتی رو درست کن.. مردم رو سر کار نزار

کدوم لینک !!! منظورت لینک عکس ها ست ؟!!

محمدی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ

جهت دریافت مجوز با این شماره تماس بگیرید.ممنون

با کدومون شماره ...

هستی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ق.ظ

خیلی باحال بود کلی ذوق کردم اینا رو دیدم
لینک وب لاگتم با اجازت ...

خانوم من دات کامم ها ... یادت باشه ...

سامره دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ق.ظ http://samere22.blogfa.com

سلام
خوش به حالتون که رفتین جای منم خالی
واسه مجوز عکاسی هم همون پیشنهادی که بهت دادم خوبه!!!

علیک سلام...
اخه مشکل اینه که ۲۷سالمه ... ؛) ...

اردلان دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.PhoenixPG.com

آقا میشه یکی کمکم کنه بگه من کجا رو دارم نیگا می کنم؟

من که میدونم !!!! میخوایی برم باهاش صحبت کنم ...

نرگس دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ

نخیر...شما مجوز نداری و اینهمه عکس اینجاست داشتی ... اوه اوه...چی میشد...جنبه هم خوب چیزیه ها...برو خدا رو شکر کن همین دوربین دیجیتال رو هم ازت نگرفتن..:دی

من برم اسفند دود کنم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد