چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« یاد » نامه

هروقت دلت برام تنگ شد !!!
به چشمانت نگاه کن ...
هنوز در چشمانت هستم


یاد اولین روزهایی که دیدمش افتادم ...
معصومانه نگام میکرد ...
لبخند هاش از یادم نمیره ...
قرار بود زرشک بلورین بهترین رقص را بهم بده !!!
...
شک داشتم ...
نمیدونستم باید باز به دلم اعتماد کنم یا نه ...
آخه با خودم عهد کرده بود ...
نمیدونستم میتونم یا نه ...
...
یاد کج خلقی هاش افتادم ...
یاد لج کردنهاش ...
...
یاد باهم بودن ها ...
یاد باهم خندیدن ها ...
یاد باهم رفتن ها ..
یاد باهم اومدن ها ...
یاد اون شبی که تا صبح سرش رو شونه هام بود و اروم خوابیده بود ...
...
...
میدونم عزیز ٬ اعتراف میکنم که اشتباه کردم ...


بدون شرح 1 : راستی طبق اخرین اظهارات رئیس جمهور محبوب (!!) قراره درس تنظیم خانواده از لیست کتب دانشگاهی حذف بشه ٬ چون بفرموده ایشون کشور ما ظرفیت ۱۲۰میلیون نفر جمعیت را داره ! غلط نکنم باز قراره جنگی چیزی راه بیافته و یاد دشمن کشی های اول انقلاب افتادن !!! خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند ...

بدون شرح2 : حقوق کارگران را از تلویزیون اعلام میکنیم که اضافه میکنیم و به وزارت کار نامه میدیم که کم کنن !!! سود سپرده گذاران بانک را کم میکنیم عوضش سود وامهای بانکی بدون تغییر میمونه !!! سهام عدالت را میدیم بخش خصوصی به 4.5میلیون نفر پرداخت کنن و باهم با این اقشار کم درآمد با کت و شلوارهای شیک و لبخند بر لب عکس یادگاری میگیریم ...


 

پ.ن : خانم یا اقای « غریبه آشنا » تمام کامنتهای شما در پست قبل تایید شد و با عرض معذرت از بقیه دوستان ٬ در صورتیکه کامنتی بدون نام و نشان باشد ٬ تایید نخواهم کرد ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم تقی زاده سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ http://ebrahimtaghizadeh.blogfa.com

یاد ها و خاطره ها
گاهی همینا فقط برا آدم میمونه
همینهایی که وقتی یادشون میوفتی تا اعماق دلت رو میسوزونه. خصوصا خاطرات شیرینی که داشتی و به خاطره یه سری مسائل پیش پا افتاده ..........
بگزریم
همیشه شاد باشی
دوست دیرینه ات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد