چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« آرزو » نامه

میتونی نگام نکنی اما نمیتونی جلوی چشمامو بگیری
میتونی بگی دوست ندارم اما نمیتونی بگی دوستم نداشته باش
میتونی از پیشم بری اما نمیتونی بگی دنبالم نیا

پس من:نگاهت میکنم دوست دارم و تا ابد دنبالت میام ...

( آفلاین )


بهونه نوشتن :

اونقدر زیر بارون موندم که خیس خیس شدم ... دو ساعت تموم زیر بارون ... اونم تو همون مکان همیشگی ... پارک طالقانی ...

« آرزو » داشتم یه بار هم که شده با هم زیر بارون قدم بزنیم ...
گرچه حدس میزنم تو از « بارون » هم متنفری ...


بدون شرح۱ : همه جا امن و امانه !! احمدی نژاد هم به سلامتی از قزوین برگشت !!‌ بزرگترین مشکل بازی پرسپولیس و استقلال بود که اونم بخیر و خوشی به نفع پرسپولیس تموم شد ! فقط میگن ایران یه پرونده ( از نوع هسته ای ) ایران رو میز شورای امنیت داره ! حالا این پرونده چی هست ٬ کسی چیزی اصلا نمیدونه ؟؟!!
بدون شرح۲ : خدایی با این موشکها که تلویزیون نشون داد ٬ که تو مانور دیروز شلیک میشد ... آمریکا یه ارتش آرنولد هم بفرسه به سه سوت سوسکشون میکنیم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
سعیده یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.saeedeh-d.persianblog.com

سلام
آرزونامه عالی بود حاج آقا چغندر !
حرفه دله
هرچی تو وبلاگته حرف دله

بزرگترین مشکل من همینه ....
حرف دلم را نمیتونم بزنم ولی راحت میتونم بنویسم ...

هستی یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ق.ظ http://hastiasadi.blogfa.com

این که زیر بارون قدم زدی که خوبه
این که خیس شدی هم که خوبه
دل من خنک شده
قیافت هم دیدنی بوده
ببینم این ؛تو؛ کیه ؟
هان....

منتظرم بودم شما تایید کنید ؛) ...
...
« تو » هم سرابی بیش نبودی !!!

نرگس جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

کیه که از بارون متنفره؟؟؟؟ جالب شد...فکر نمیکردم جز من کسی باشه که از بارون خوشش نیاد :دی
اومممم... دو ساعت؟؟خیلیه ها!!!
این پروندهه یه عمره روی میزه... فکر کنم اشتباهی فرستادنش یه جای دیگه...

به به خانوم متولد ...
مشکل شما خانوما اینه که همیشه فکر میکنین « تک » ید !!! ؛))))

نرگس یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ

در این زمینه من فکر نمیکنم.. کاملا مطمئنم..لنگه من که پیدا نمیشه :دی

فکر؟!!!!! چی هست ؟؟ توضیح بده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد