چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« چلچراغ » نامه

چقدر خوبه که آدم یکی رو دوست داشته باشه
نه بخاطر اینکه نیازش رو بر طرف کنه
نه بخاطر اینکه کس دیگری رو نداره
نه بخاطر اینکه تنهاست
و نه از روی اجبار
بلکه بخاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشته شدن رو داره


دوست داشتن و دوست داشته شدن هر جفتش لیاقت میخواد ... ولی دوست داشته شدن خیلی سخت تره !! ‌وقتی حس میکنی یکی دوستت داره ٬ اگه تو هم همون احساس را نسبت بهش داشته باشی مسئولیت و تعهدت بالاتر میره ٬ اگه نسبت به اون احساسی هم نداشته باشی بازم احساس میکنی یه باری رو دوشت سنگینی میکنه و همیشه سعی میکنی که از زیر بار نگاهش فرار کنی !

ولی وقتی یکی را دوست داری اگه اون طرف هم هیچ احساسی نسبت بهت نداشته باشه ولی وقتی میبینیش یه آرامش خاصی بهت دست میده !!! فکر کنم حالا اینجاست که طرف مقابلت سعی میکنه از زیر بار نگاهت فرار کنه  !!


جشن چله چلچراغ هم جمعه گذشته برگزار شد و با یسری از دوستان کلوب در این برنامه شرکت کردیم ...
شروع مراسم خیلی بی نظم بود ... درگیری دعوت شده ها با مسئولین انتظامات ... نشستن خود اقای عموزاده خلیلی و برو بچه های چلچراغ در ره پله ها ... برق رفتن های مکرر سالن ... ( جالبه اریکه ایرانیان با ۱۲میلیاد سرمایه گذاری ٬ برق اضطراری اش اینقدر ضعیفه ) ... تبلیغات زیاد در مورد اریکه ایرانیان ... صحبتهای زیاد اقای خاتمی ( دیگه به اونم باید گیر بدیم دیگه !! ) ... طولانی شدن بعضی از برنامه ... دیرشروع شدن برنامه و ...
بعد از بررسی های به عمل اومده به این نتیجه رسیدیم که علت بی نظمی امسالشون به این خاطر بود که من دیگه تو تیم انتظامات نبودم !!! (نظم سال گذشته با امسال اصلا قابل مقایسه نبود ) ... بعضی از دوستان که کل مراسم را به صورت ایستاده مشاهده کردند !!  
خلاصه با همه این کاستی ها مراسم خوب بود !!! خوب ازون جهت که من کلی کیف کردم ... همراه با خبرنگاران ۳۰۰تا عکس گرفتم !!!  ( میتونین عکسهای مراسم شب چله چلچراغ را اینجا ببینید ) ...
( خوب چیکار کنم ٬ بچمون عقده عکاسی داره !!)
دست همه بروبچه ها چلچراغی درد نکنه و خسته نباشند ... بروبچه های کلوب هم که رو زمین(قابل توجه رضا‌) ٬ رو دسته صندلی (قابل توجه حمید) ٬ رو هوا (قابل توجه حامد) ٬ رو دیوار (قابل توجه سعید) و بقیه مکانهای موجود(قابل توجه کیوون) ٬ ایستاده ٬ نشسته ٬ خوابیده و ... مراسم را همراهی کردند هم درد نکنه ( شرمنده دوستان کلوب هم شدم ٬ که هماهنگی حضورشان با من بود ولی اونطوری شد دیگه !!!‌فکر کنم این خاطره چلچراغی از یادشون نخواهد رفت  ! مگه نه ؟ )

ولی حال و هوای مراسم پارسال یه چیز دیگه بود !!‌ مگه نه ؟!!


پ.ن۱: سعید جان تولدت مبارک ... کلی به کادوهای تولدت حسودیم شد ( اینو نمی گفتم میمردم !!)
پ.ن۲: سال مالی میلادی هم داره تموم میشه ... کار ... کار ... کار ... نه فرصت درس خوندن ٬ نه کار دیگه ... چی میشه زودتر تموم شه ...
پ.ن۳: اقایون خانوما سریع برین نیوا بخیرین که از سال میلادی جدید افزایش قیمت داریم ..
نظرات 4 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ب.ظ http://hastiasadi.blogfa.com

حاج آقا چغندرم مگه می دونه دوست داشتن چیه بی خیال بابا
جشن چلچراغم که دیگه گفتن نداره
همه ی برنامه یه طرف اون پشت در و قاطی کردن بعضی ها یه طرف
بعدشم پس تو به چه دردی می خوری دلمون خوشه یکیو تو نیوآ داریم ها...

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ب.ظ

نیما جان بابت ثبت نام اسامی تمامی بچه ها ممنونیم ازت.
هستی خانم از شما هم بابت گرفتن کارت من و یاشار تشکر میکنم.
برنامه خوبی بود.
راستی یه خبر خوب بدم به همه دوستداران محصولات نیوآ.
کرم ضد افتاب 3 تا 4000 تومان هرکی خواست به نیما کریمی مراجعه کنه لطفا.

از شما هم بابت شکستن درب ورودی مهمانان ویژه تشکر و امتنان داریم ... راستی یکی داشت اقای توحید لو را صدا میزد ! شما بودین ؟!!!

نرگس پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ

به به... می بینم که امسال هم رفتی اونجا...فکر کنم سال دیگه جزو مهمونای افتخاری شما هم باشی بس که داری معروف میشی...من که نبودم اما از شواهد و تعریفهای شما و خواهر کوچیکه که بود... معلومه که جشن پارسال به مراتب بهتر بوده... و این قابل پیش بینی بود... بهرحال حضور من که نباشه همین میشه دیگه :دی
یعنی چی قیمتها زیاد میشه..عجب بساطیه ها... جالا که اینجور شد ما میریم یه مارک دیگه میخریم که کلا ورشکست بشه :دی

سعید سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.phoenixpg.com

سلام.
شما خجالت نمی کشی میرید ۴۰چراغ میخونید با این برنامه ریزی قشنگشون.... برید همشهری جوان بخونید بابا.....

در ضمن ممنونم از تبریکت. اونا هم همش ماله تو کیه که بهت بده. :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد