چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« زندگی » نامه

اینبار هم صدایم میزند ...
مرا بسوی خود میخواند ...
با تمام بی توجهی هایش ...
با تمام نامهربانی هایم ...
آغوشم را برویش باز میکنم ...
آیا او مرا خواهد پذیرفت ؟!!!


امسال هم اگه قسمت بشه عاشورا مشهد هستم ... خیلی دوست داشتم جمع سال گذشته هم امسال دور هم جمع میشدیم و میرفتیم ولی حیف ... !!! ... بقول عزیزی « خاطره وقتی خاطره است که یکبار باشه ! و زرنگ کسی است که از فرصتهاش نهایت استفاده را ببره » !!!
مشهد با اینکه خیلی شلوغ میشه ولی صفای خاص خودش را داره ! هم شلوغیش با صفاست هم خلوتیش ...

ساعت ۷:۴۵ با عجله از خواب بیدار میشم ساعت ۸:۱۰ ( با ۱۰ دقیقه تاخیر ) میرسم شرکت !!!! خیلی زود هم از شرکت بزنم بیرون ۷شب ...
۷شب هم میرسی خونه ... حس هیچکاری را نداری ... دوست داری بگیری بخوابی ... باید بریم خونه دایی !!! خونه خاله !!! صندوق خانوادگی و ... کافیه بگی نمیام ٬ میگن از فامیل بریدی !!! چرا با فامیل نمیجوشی !!! خودت را میگیری !!!!‌ بخوایی هم بری اونجا اونقدر خسته ای که پاچه همه را میگیری !!!!!!
یه جمعه هم که واسه خودتی ! برنامه میذاری بری کوه ! تمام فامیل میخوان بیان خونتون ! کجا میخوایی بری ؟!!!  زشته تو نباشی !!! فامیل چی میگن ... !!!
اصلا انگار زندگی میکنیم « واسه دیگران » نه « با دیگران » !
یه روز تو جلسه شرکت ٬ مدیرمون گفت شما باید « زندگی» تون « کار» تون بشه ...
منم تو اون جلسه به ایشون گفتم من « کار » میکنم واسه « زندگیم » ...
بهم گفت : هنوز وارد زندگی نشدی !!!!
تو دلم گفتم : هیچ وقت زندگیم را فدای کار نمیکنم !!!
ولی انگار فدا کردم !!!
پ.ن۱: طی برنامه بودجه دولت (!!!) و طی اظهار نظر رئیس جمهور محبوب (!!) تورم امسال مهار شده است و گوجه فرنگی کیلو ۲۵۰۰تومن و گوشت کیلو۷۰۰۰تومن ربطی به تورم نداره و جزو سبد خانواره !!!!!!! تازه تو محل رئیس جمهور ارزونتر هم میفروشن !!!
پ.ن۲ : باغ مظفر تموم شد ! گفتیم برنامه طنز تبلیغاتی تموم شده دیدیم رئیس جمهور هم بازار میوه و تره بار را تبلیغ میکرد !!!
پ.ن۳: فتو بلاگ نیما(ر..) کریمی و دوستان هم راه افتاد ... قرار شده هر روز اپ دیتش کنن !! هم اکنون نیازمند یاری شما هستیم ...
پ.ن۴: هنوزم دلم براش تنگه ...
نظرات 8 + ارسال نظر
هاچیپو دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ http://samere22.blogfa.com

نمی ذارن که واسه خودمون زندگی کنیم که...............
تو اخبار جمال زیبا و حرفهای شیرین آقای رییس جمهور رو دیدم و شنیدم و کلی خندیدم. کار از گریه گذشته دیگه

هستی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ب.ظ

خوش به حالتون
منم دعا کنید زیاد

هستی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ق.ظ http://hastiasadi.blogfa.com

اگه مثل من مهربون باشه
اگه دیگه نامهربون نباشی حتما می پذیردت

اولا که خیلی مهربونتر از توئه ... اصلا قابل قیاس نیستی ...
دوما هرچه ما نامهربونتر باشیم اون مهربونتر میشه ...
سوما عشقمه ...

هستی یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ق.ظ http://hastiasadi.blogfa.com

اولا که می دونم مهربونتره بر منکرش لعنت
دوما که منم نخواستم مقایسه کنی
سوما که ما هم مشهدی شدیم...

معصومه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ http://sometimes.blogsky.com

بعد از مدت ها آدرس اینجا رو دوباره پیدا کردم !!!!
البته خیال نکنید خیلی برام اتفاق مهمی بوده ها !!! نه !!!

استی آدرس وبلاگ صادق " گاهی به آسمان نگاه کن " رو دیگه حالا می تونید تصحیح کنید !!!!

جشن شب چله هم پس بودید !
خیلی حال و هوای اینجا عوض شده ها !
درباره ی این کپی رایت و عوض شدن حقیقت پیشنهاد می کنم 1984 جورج اورول رو بخونید تا ببینید باید خیلی از شرایط حاظر ممنون و راضی !!!!!! هم باشید !

پناهی یه شعری داره که میگه :
میزی برای کار
کاری برای تخت
تختی برای خواب
خوابی برای جان
جانی برای مرگ
این بود زندگی !!!
( البته احتمالا اشتباه و پر از غلطه ، چون به حافظه ی ضعیفم نمیشه اطمینان کرد )
ولی حکایت زندگی ماشینی این روزهای ماست !

زینب یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://nazari60.persianblog.com

سلام
واقعا واقعا واقعا خوش به حالت که می ری مشهد.
ترو خدا ما رو یادتون نره ها. حالا که طلبیده بری اگه واسه دیگرون بیشتر از خودت دعا کنی دعاهات می گیره ها.
ما رو یادت نره ه ه ه ه هه هه ه ه ه
در ضمن به هستی کچل مرخصی نمی ده می گه واست غیبت رد می کنه، بهش گفتم اگر اخراجتم کرد برو با نیما بری بهت خوش می گذره.
خوش باشید
بازم می گم واسه من دعا نکنید سنگ بشید.
بابای

مهدیه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ

خوش به حال همگی تون
یادتون باشه منو نبردید.........

نرگس پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ

یاد شعر ابی افتادم«
صدام کردی صدام کردی نگو نه.... الی اخر
ما رو هم یادت نره دعا بنمایی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد