چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« مشهد » نامه

من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد آن « آشنا » کرد
گر از سلطان طمع کردم خطا بود
ور از دلبر وفا جستم جفا کرد

خیلی سخته ادم کسی را معتمد خودش بدونه ولی حرفها و صحبتهایی ازش بشنوه که از زبان دشمنش هم نشنیده !!! اونم نه تو یه جمعی که باشم و رودرو بهم بزنه !!

پ.ن : ای کاش دروغ بود ...


مشهد هم با همه خاطره های خوب و بد (!) ٬ تلخ و شیرین (!) تموم شد ... خیلی وقت بود سفر چند روزه به مشهد نداشتم ... اینبار سه روز کامل اونجا بودیم ... روز عاشورا و دو روز بعدش ... تجربه های خوبی بدست اوردم :
۱) فاصله سنی بین همراهان نباید زیاد باشه ...
۲) برنامه ریزی دقیق تو کار ها باشه ... برنامه ریزی لحظه ای فایده نداره ...
۳) قبل از سفر کل مبلغ دریافت بشه ..
۴) احترام گذاشتن به نظرات جمع ( هرچند که باب میل شخصیمون نباشه !!! )
۵) کمتر غر زدن !!!
۶) سعه صدر داشتن و پر حوصله تر عمل کردن !!!
۷) مشخص کردن مسئول برای انجام کارهای اجرائی !!!
۸) حتی المقدور هیچ کاری به خانم ها سپرده نشود! (حتی آشپزی !!!!!)
۹) مشخص شدن یک نفر بعنوان مسئول صندوق و خرجها ...
۱۰) و ...

پ.ن۱ : راسته میگن تو سفر میشه ادمها را شناخت !!!
پ.ن۲ : منم ازون میمونها که حمید خریده میخوام ...
پ.ن۳ : دست همه دوستانم که باعث ایجاد این خاطره شدند ممنون ... حتی بداخلاقهامون...
پ.ن۴ : دیشب که خواب بودم تو خواب با خودم گفتم امشب را زود بیدار میشم که زودتر برم حرم ولی وقتی بیدار شدم ...
پ.ن۵ : با اینکه دو روز بیشتر نگذشته ولی باز دلم هواشو کرده !

نظرات 6 + ارسال نظر
هستی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ب.ظ http://hastiasadi.blogfa.com

سفر خیلی خوبی بود
خاطره خوبی واسه همه گذاشت
واقعا راست می گن هر کیو می خوای بشناسی باهاش برو سفر
با این مواردی که نوشتی کاملا موافقم
به خصوص با شماره ۸
البته باید می نوشتی:
۸) حتی المقدور هیچ کاری به خانم ها سپرده نشود! (به خصوص آشپزی !!!!!)

حامد شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:46 ب.ظ http://barkhordari.blogfa.com

سلام به همه مخصوصا همسفر های خوبم!! خیلی خوش گذشت به من به تو به همه مون به ا پسرا بیشتر چون با هم خوش گذروندن رو بلدیم و خیلی چیز های دیگه که همه مون می دونیم اختلاف سلیقه و ... راستی خوب میتونی راه بری؟؟؟

نرگس شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ب.ظ

۱- زیارت قبول
۲- این تجربه هاتو بده با اب طلا بنویسن قاب کنیم بزنیم به دیوار وبلاگستان هیچ کس تا حالا به این نتایج گهربار نرسیده :دی!!!!!!
پ.ن۵: دیگه لوس نشو دیگه... بذار امام رضا دلش برات تنگ بشه اگه الان بذاری بری میگه اههههه...باز این بچه اومد :دی

چیه نکنه تو هم از تجربه ۸ خوشت اومده !!! ؛) ...

هاچیپو یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ق.ظ http://samere22.blogfa.com

زیارت قبول

کیوان امامی یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ

خوشا به حال کسانی که رفتند و زیارتشونم قبول باشه.
حتما امام رضا نطلبیده بود وگرنه من مشهد زیاد رفتم حتی بی برنامه پس مطمئنم که طلبیده نشدم وگرنه نفر اول در خونه نیما بودم که منم ببره.
امیدوارم هر چی از امام رضا برای خودتون و دیگران خواستید بهتون بده و انشالله سال بعد همگی با هم بریم پابوس آقا علی بن موسی الرضا(ع).
نیما جان زیارتت قبول عزیزم.

نرگس یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ب.ظ

:))...یادم رفت در اینموارد چیزی بگم... این تجربه هشت رو جدی جدی بده بره تو سازمان ملل جزو حقوق بشر اصلا تصویب بشه...تو شاهکاری... میشه این مورد در همه جا و نه فقط مسافرت صادق باشه؟؟؟:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد