چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« سوختن » نامه

میسوزم
و تو تنها سوختنم را به نظاره نشسته ای
...
دوست داشتن یعنی حماقت
دوست داشتن یعنی انتخاب اشتباه
دوست داشتن یعنی اوج یک گناه
دوست داشتن یعنی رفتن یک مسیر اشتباه
...
... سوختم ...
...
ولی ای کاش
...


پ.ن۱ : بهم نگاه کرد و پرسید اگر من جای اون بودم ٬ چیکار میکردی ؟!!!! با کمال پرویی گفتم : در موردش فکر میکردم !!!!
پ.ن۲ : اگه قسمت بشه تا یه ماه دیگه به یکی از بزرگترین ارزوهام میرسم ... برام دعا کنید ...
پ.ن۳ : وبلاگ خودمه ! خونه خودمه !! هرچی بخوام مینویسم !!! هرکاری دلم بخواد میکنم !!!! چهار دیواری اختیاری !!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
هاچیپو سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ق.ظ http://samere22.blogfa.com

ولی به نظر من دوست داشتن و یا دوست داشته شدن بزرگترین نعمت و تحریه ای هست که خدا به بنده هاش داده، حتی اگه پشتش شکست باشه.
قدر ایت تجربه ها رو بدون، یه روزی می یاد که همین شکست ها رو اندازه دنیا دوست داری

نرگس جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

ااااااا..داری داماد میشی تا چند ماه دیگه :دی؟؟؟
من بگم؟؟ بگم؟؟ به جون خودم فکر کنم میخوای حاجی بشی :دی

مهدیه جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام
دعا کردیم
به آرزوت رسیدی؟؟؟
کوشی نیما؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد