چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« بدون شرح » نامه


ارزش داره٬ اول play کنید ٬ چند دقیقه صبر کنید تا دانلود بشه و ببینید ...
 ( اگه حوصله نکردین از اینجا دانلود کنید و ببینید )
با تشکر از دوست خوبم ح.محمدی

پ.ن۱ : هرگونه برداشت سیاسی ٬ اجتماعی ٬ اقتصادی ٬ فرهنگی ٬ ورزشی و ... شدیدا و قویا تکذیب میشود !!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
نهال چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://FAZMETR.BLOGSKY.COM

سلام
خیلی خوب بود ...از نوشته هات لذت بردم .نقد هایی که کرده بود در باره ی جمع کردن بد حجاب ها خیلی جالب بود .کاش واقعا این جوری نباشه اما میدونیم که هست .....موفق باشی و سربلند

کاش ...

نرگس چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ

مرسیییییییییییییییییی.... یادمان باشد که حافظه تاریخی نداریم...یادمان باشد که:
بر ما هرچه لایقمان هست می رود

وقتی بهت میگم ... گوش نکن ... لج بازی کن ...

پاتوق چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://patogh.blogsky.com

این آقاهه چقدر شبیه دکتر احمدی نژاده ؟! البته مطمئن هستم که اشتباه می کنم

مطمئن باش اشتباه میکنی ...

نرگس چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ

:))
:((
نمیدونم بخندم...نمیدونم گریه کنم...به خدا من موندم مانتو چی بپوشم برم تو خیابون :(( :))
خدا لعنت اش کنه بانی و باعثش رو...الان عین پیرزنها دارم می کوبم به قفسه سینه ام که الهی جز جیگر بگیره این اقاهه :دی

یادته دور دوم انتخابات چقدر باهات بحث کردم ... حداقل نفر قبلی حرفش با دلش یکی بود !!! ( هر چند که زیاد محافظه کار بود ) ...

زینب نظری پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ق.ظ http://nazari60.persianblog.com

سلام.
امروز دم مترو هفت تیر هم واستاده بودن و گیر می دادن. یه دختره رو گرفته بودن و کلی عکس ازش گرفته بودن. فکر کنم تو تموم عمرش انقدر عکس ننداخته بود.
به دوستم گفتم مواظب باش نگیرنت. رنگ چشماتم روشنه ؟!!!!!
واقعا خیلی بیچاره ایم .....

معصومه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://sometimes.blogsky.com

حرف های سخنرانی های تبلیغاتی برای انتخابات هم مثل مهریه است که میگن کی داده و کی گرفته !
ایشونم یه غلطی کرده ( البته خیلی ببخشیدا ) !!!! حرف مفت که ایشون زیاد می زنن !

نرگس پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ

نه رفیق...اشتباه نکن...اگه برگرده زمان من باز هم همین کار رو میکنم... من برای حکومتی که شبانه روز ملتش رو بازیچه دستش میکنه و سر هر انتخاباتی نمایش و کارناوال راه میندازه رای نمیدم... :)
بر ما هر انچه لایقمان هست می رود چون ما همیشه فراموش میکنیم همه چیز رو :)

مریم یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ب.ظ http://marmary.blogsky.com

بابا اینا در باغ سبزه...
مشکل جوونای ما این نیست .
جوونا با چادرم می چرخن به شرطی که باور کنن که خیرشونو می خوان اما کو آدم خیر خواه بهر صورت ما آروسکهای خیمه شب بازی ماهری هستیم تا حالاش که مارو رقصوندیم خواهش میکنم بازم برقصونید.
ببخشید آقای دکتر هر دور رقص چقدر خرج داره؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد