چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« تولد » نامه

بیدار شو عزیزم
امروز بیست و سوم است
بیست و سوم اردیبهشت
امروز بهترین روز در طول تمام زندگی من است
۴سال پیش در چنین روزی
ساعت ۸شب ...
امروز روز تولد تو است
امروز روز تولد دوباره من است
مبارک باشد
خورشید من
امروز سال روز طلوع تو است
در آسمان تاریک این زندگی
فوت کن عزیزم
انشاالله که هزار ساله شوی
همچنان تابنده
آنقدر خوشحالم
که هنوز نمی دانم چه می گویم
چه می نویسم
آنقدر خوشم
که نخورده مستم
از شراب وجودت
هنوز که هنوزه مستم
عزیز دل من
امروز روزی است که دل من زاده شده
مرا احساس کن
بر وجودم فوت کن
و آتش بی تو بودن را خاموش کن
تا هزار ساله شوی
تا هزار ساله شویم
باهم
در کنار هم
تا من هزار بار تبریک بگویم
سالروز تولد دلم را
تولد عزیزترینم را
تولدت را
مبارک باشد
مبارک باشد...

پ.ن۱ : یادش بخیر اولین نوشته هام ... بهمراه دوست عزیز اصفهانی ام « روح اله »  ... البته زرنگتر از من بود و سال گذشته رفت خونه بخت ... انشاءاله که در کنار همسرش خوشبخت و سعادتمند باشند ...
پ.ن۲ : راستی تولدت مبارک ... یادت باشه ! فقط یک ماه دیگه فرصت داری !! ...
پ.ن۳ : بازم میگم : هنوز هم هستند !!! میگین نه ببینیند ؟!

نظرات 16 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://hasti.ir

تولدش مبارک
ایشالله که ۴۰۰۰ سال دیگه هم باشه و...
تو هم باشی و ....

ایشالا از شما هم ۴۰۰۰ سال دیگه هم باشه و ...

نرگس یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ

تولد هر دوشون مبارک...دل شما و صاحب دل شما :)
چه عجب...ما اینجا یه چند خط شیرین و دور از غم خواندیم... دلتان خوش تا همیشه :)

دیگه دل دیگه ... یه روز شاده یه روز ناراحت ... بلاگ هم خوبیش اینه که مثه دل آدمه ...

مهدیه یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام...
آهای چغندر دلشکسته دلدار تولدت مبارک...
و تو نیما چرا از طرف من به چغندر تبریک نگفتی چرا بهش نگفتی من زودتر از همه یادت اووردم؟؟؟؟

واقعا لطف کردی ... ایشالا تولدتون جبران میکنم ... ؛) ...

[ بدون نام ] دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ب.ظ

یعنی چی؟؟
تولد اون چه ربطی داره به ۱ ماهه دیگه؟؟؟
نما همه چی رو به همه چی ربط نده لطفا
در ضمن:
هر موقع بخوام می گم
یه یه یه

اولا نما کیه ؟!!
یه ماه دیگه ... نه بیشتر ولی کمتر هم قبوله ... چطوره امروز بگی !!!
خودت یه یه یه یه ...

حمید داداشی سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.phoenixpg.com

سلام

پدر عاشقی بسوزه که خواهر و مادر و چغغندر هم نمی شناسه ...

توودش مبارک ۱۰۱ ساله بشه :دی

خودت و وبلاگت ۱۰۱ساله بشی ...

--- سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ق.ظ

تولدت مبارک .... تولد طلوعت مبارک.
ایشالله که تا هروقت هستی باشه/
خوش باشی حاجی
بابای

هان ... ببخشید شما ... در ضمن مرسی ...

کیوان امامی سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ق.ظ

اگر اشتباه نکنک تولد دوسالگی وبلاگ نیماست که
همینجا به خودش و به همه دوستان نیما این روز
تولد رو تبریک میگم.
حاج آقاچغندر روزت مبارک.

من موندم این عدد ۲ را شما از کجا اوردین ؟؟؟!!! بابا بچم سال دیگه قراره بره آمادگی ... ؟!!!!!

هاچیپو سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://samere22.blogfa.com

میشه بگی تولد کی بود؟؟ من نفهمیدم؟؟؟!!! حالا مبارک باشه

نه جدی متوجه نشدی ؟!! نه جون من راستشو بگو متوجه نشدی ؟!! راستی ۲سال هم نیست :دی ...

هاچیپو سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ http://samere22.blogfa.com

چرا فهمیده بودم، خوب همون ۲ منم به اشتباه انداخت. بعدشم می خواستم بخوره تو ذوقت. اصلاً از قصد گفتم. :D

کدوم ۲ ؟؟؟؟؟ اشکال نداره با عینک خوب میشه !!!!!!

نرگس چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ

بابا بالاخره تولد کیه؟؟؟؟؟؟ اگه تولد وبلاگته که خیلی لووووووووووسی...ادم اینقدر وبلاگشو تحویل می گیره؟؟؟؟ اونوقت یه ماه دیگه که تولد شماست وبلاگ باید چه بکنه؟؟؟ اخ بزنه اونموقع فیلتر بشه حالت جا بیاد!!‌جدی تولد وبلاگته؟؟؟؟؟!!!!
منو بگو گفتم بالاخره سر عقل اومدی میخوای شرطو ببازی :دی

نه ... شوخی تولد وبلاگمه ...!!! از تو دیگه بعیده ..!!!!!!
اون شرط هم عمرا ...

حمید رضا چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://hamidrezamoghimi.blogfa.com

تولدش، ولدش، ولدش مبارک
تولدش، ولدش، ولدش مبارک

حالا تو بیاد، تو بیاد، تو بیاد شمعها رو فوت کن

فکر کنم اولین نفرم تو اینجا که میگم:
ان شاء ا.. عروسیت دادا

همچنین شما دوست عزیز ...

الناز پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

تبریک عرض شد خدمت حاج آقا چغندر و خود چغندر عزیز هر دو تون پیر شید انشالله!!!

همچنبن شما دختر گلم ...

نرگس پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

آدم اینقدر وبلاگشو تحویل میگیره اخه؟؟؟؟؟؟‌(اون کله سبزه)...اونم وبلاگی که معلوم نیست صاحبش کجاست... قدیما معرفت اش بیشتر بود :دی

هم اون منو تحویل میگیره هم من اونو ... چیه حسودیت شده ؛)) ...

معصومه یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

فقط یک ماه دیگه فرصت داره ؟!
چرا ؟
پیش آگهی داری ؟

تولدنامه تون مبارک باشه !
ایشالا این وبلاگ شما دیگه تعطیل نشه که دیگه خسته شدیم از نوشتن آدرس و وبلاگ بسته دیدن !

ها ... بیشتر دیگه نمیتونم منتظر باشم ...
...
بکوری چشم دشمنان ... ما همچنان هستیم ....

لادن دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.lalabat454647.blogfa.com

نازی!!! کوشولو..... بوبولی.... مامانی.... پیش پیش پیشى

هان ببخشید ... با کی بودی ؟!!!

الهام سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://yeroozi dashtam vali hala na

چقدر جالب فکر کنم دو سه هفته پیش بود که رفتم نوشته های دو سه سال پیشت را می خوندم حتی برای یکی شم پیغام گذاشتم چه روزهای جالبی بود الان که نگاه میکنم می تونم بگم با همه بچه بازی ها و بچگونه فکر کردن ها الان برام جالب و شیرینه . برای خودش روز و روزگاری بود

من پسورد وبلاگ پرشین بالاگم را فراموش کردم ؛) بهش دسترسی ندارم ... ولی یادمه بزرگترین خدمت را شما بهم کردین و ازون به بعد برام ابجی الهام بودین ! یادته ؟! البته بعید میدونم هنوز بزرگ شده باشم ؛)) ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد