چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« تکلیف » نامه

وقتی انتخاب بشی مطمئن هستی که طرف مقابل به دلایلی قبولت کرده که انتخابت شدی !
ولی آیا میتونی طرف مقابلت را قبول کنی ؟
وقتی انتخاب کنی مطمئن هستی که با تمام مشکلاتت طرف مقابلت را قبول کردی !
اما آیا طرف مقابلت هم تو را قبول میکنه ؟
...
امشب را مطمئنم که سراغم نمی ایی ! منم تنهایی حافظ را باز کردم :
باورت میشه ؟
saki , the dawn is breaking ;
Fill up the glass with wine
Heaven's wheel no delay is making haste
Haste , while the day is thine

پ.ن1: همیشه تو هر کاری دوست داشتم که انتخاب کنم تا اینکه انتخاب بشم یا حتی برام انتخاب کنن !
پ.ن2: بلاتکلیفی هم بد دردیه ها !!!
پ.ن3: خیلیییییی نامردی ! ساعت 11:30 نصفه شب زنگ میزنی که چی؟ میخواستی باز پستم را خراب کنی ؟
پ.ن4: همیشه یه روز در سال ادم مهم میشه ... اونم روز تولدشه ...تولدم مبارک ...
پ.ن5: دوستت داشتم ... دوستت دارم ... دوستت خواهم داشت !

پس نوشت : از بلاتکلیفی در اومدم !

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس جمعه 25 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ

من که اصلا تولدت رو بهت تبریک نمیگم...اصلا هم ازت شیرینی نمیگیرم...اصلا هم..اصلا هم...چون یه بار گفتم انگار نه انگار...جواب کامنت هیچی...چرا جواب اس ام اس نمیدی ؟؟؟؟

این یکی را اعتراف میکنم ... شرمنده ام اساسی ...:ایکس

مریم شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ق.ظ http://marmary.blogsky.com

بعضی وقتها
بزرگ شدن ما
قدری ناگوار است .
از زمانی که شمع های بیشتری را خاموش کردم
بیشتر به زندگی نزدیک شدم
آنقدر که دیگر در دفترهای مشقم
بابا آب نمی دهد!

تولدت مبارک.

مهدیه یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

تولدت مبارک همیشه

مهدیه دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

یاد این شعر هما میر افشار در جواب شعر کوچه افتادم:

بی تو طوفان زده‌ی دشت جنونم
صید افتاده به خونم
تو چه سان می‌گذری
غافل از اندوه درونم
بی من از کوچه گذر کردی و رفتی
بی من از شهر سفر کردی و رفتی
قطره‌ای اشک درخشید به چشمان سیاهم
تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم
تو ندیدی
نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی
چون در خانه ببستم، دگر از پای نشستم
گویا زلزله آمد
گویا خانه فرو ریخت سر من
بی تو من در همه شهر غریبم
بی تو کس نشنود از این دل بشکسته صدایی
برنخیزد از مرغک پر بسته ندایی
تو همه بود و نبودی
تو همه شعر و سرودی
چه گریزی ز بر من
که ز کویت نگریزم
گر بمیرم ز غم دل
به تو هرگز نستیزم
من و یک لحظه جدایی؟؟؟
نتوانم،‌نتوانم
بی تو من زنده بمانم

عجب !!! هما میر افشار و فریدون مشیری هم آره !!!

لبو !!! سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام
ببخشید اینجا اداره پسته ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد