چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« می نالم » نامه

خوش خبر باشی ای نسیم شمال ... که به ما می رسد زمان وصال
...
حافظا عشق وصابری تا چند ... ناله عاشقان خوشست بنال
...

می نالم ...
می نالم ُ٬ که خبر خوش و زمان وصال را رساند!!!
می نالم ٬ که دیگر نمیتوانم دستان سردت را در دستانم بگیرم ...
می نالم ٬ که دیگر نمیتوانم به چشمانت نگاه کنم ...
می نالم ٬ که زمان چه زود گذشت !
می نالم ٬ که دگربار به بن بست رسیدم ...
می نالم ٬ که نمیتوانم باور کنم ...

هوس کردم یه بارون بیاد برم تو پارک طالقانی ! مثه همون شب که با هم بودیم !!! مثه همون شب که اومدم بهت بگم ولی تو ... میخوام زیر بارون خیس خیس بشم ... زیر بارون گریه کنم که بارون با اشکام قاطی بشه تا کسی متوجه نشه ! میخوام زیر بارون بازم فال حافظ بگیرم ٬ فریدون مشیری بخونم و بی تو تنها باز از آن کوچه بگذرم ...

پ.ن۱: اعتراف میکنم که جوابت برام خیلی اهمیت داشت !
پ.ن۲: اعتراف میکنم که دوستت داشتم ٬ دوستت دارم ٬ دوستت خواهم داشت ... آنهم با صدای بلند ...
پ.ن۳: ۲۸سال و یکروز !

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ

کمتر دیده بودم توی این بلاگ از این اعترافات بکنی:)... همه اصالت عشق به همین دوست داشتن برای همیشه است... حتی اگه معشوق کنارت نباشه:)

مهران شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://pof.blogsky.com

سلام حاجی

اعترافاتت همچی یه جورایی تنم رو مور مور کرد !! صداقت توش موجو میزد ....


چاکریم :)

صبور دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ

بد خودتو خوار و ذلیل یه دختر کردی حاجی!

اولا کی گفته دختره !!
دوما خوشم میاد که حرات نداشتی خودت را معرفی کنی !!
سوما تا کور شود چشم حسودان چشم تنگ !!!

معصومه سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ق.ظ http://sometimes.blogsky.com

هیچ چیزی مثل این اعتراف های ساده و صادقانه از بار دل کم نمیکنه ....

نرگس شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ب.ظ

۲۸ سال و ۲۸۰ روز..کجایی تو؟؟؟!!!

الهام یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ

ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد