چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« هیچ » نامه

هیچ حرفی بهم نمی زنی !
هیچ کمکی بهم نمیکنی !
هیچ راهی برام نمیذاری !
هیچ ...
هیچ ...
هیچ ...
هیچ ی ندارم که بهت بگم !
هیچ ی نمیتونم بهت بگم !
انتخاب حق تو است

دیروز واسه اولین بار زود رسیدم خونه ! یعنی ساعت ۸شب ! دیدم هیچکاری ندارم ! خیلی مسخره است نه ؟!!!
سراغت اومدم ٬ نبودی ! سراغم اومدی ٬ نبودم ! بقول خودت مثه همیشه دیر کردیم !!

تنها دلخوشی شبهام ٬ فال حافظ و صدای توست ! که میخوایی ازم بگیریش !
تنها دلخوشی شبهام صدا زدنت تو تاریکی اتاقم است ! که میخوایی دیگه صدات نزنم !
تنها دلخوشی شبهام یکی شدن « من » با « تو » بود ! که گفتی « تو » همان « تو » میماند و هرگز « ما » نخواهد شد !
تنها دلخوشی شبهام ٬ حرف زدن تو خوابه ! که دیگه تو بیداری هم نباید حرفی بزنم !
تنها دلخوشی شبهام ...
روز از آن ِ که هستی ؟! بهش حسودی میکنم !

پ.ن۱ : خسته ام ٬ خسته تر از همیشه !
پ.ن۲ : هوس کردم ٬ سرت را دوباره بذاری رو دستم ٬ بخوابی ... منم به صورتت نگاه کنم ... ولی انگار هوسه ... مثه بقیه هوسها ...
پ.ن۳ : اینبار را فریاد خواهم زد ... دوستت دارم ...
پ.ن۴ : راستی فال دیشبم چی ؟


هی ما میخواییم هیچی نگیم ... حرف سیاسی نزنیم ... گیر ندیم ... خودشون میخوان :

دورتادور میدون فلسطین را پلاکاردهایی زده بودند با زیرنویس از طرف « ستاد بازشناسی پدیده سوم تیر » هرچی فکر کردم یادم نیومد این پدیده چیه !! اصلا سوم تیر چه خبر بوده ! مضمون پلاکاردها این بود ٬ « سوم تیر نشانه اوج بلوغ سیاسی » ! « سوم تیر ٬ روزی بیادماندنی برای استکبار » ! سوم تیر ... و ... هرچی به مغزم فشار اوردم حالیم نشد چه خبر بوده ! تا اینکه روز سوم تیر رسید ...

همایش بزرگ « حماسه سوم تیر - رهاورد ملت ، تجلی عدالت » ٬ روز انتخاب میلیونی دکتر محمود احمدی نژاد !!!! عکسهایی از همایش در حالیکه مسئولان نظام روی زمین نشسته بودند ! ( لینک عکسها )
سخنان دکتر چمران هم در کل جالب توجه بود ایشان سوم تیر ۸۵ را با رنسانس در اروپا مقایسه کردند و گفتند :در دوره بعد ( دوره خاتمی ) در بستر ایجادشده در دوره قبل ( دوره هاشمی ) ، ارزش‌ها مورد تهاجم واقع و یا کم‌رنگ‌تر شد و در برخی موارد به بی‌ارزشی تغییر یافت. پس از این دوره ناگهان دورانی رسید که من آن را خودیابی، بازگشت به خویشتن خویش و تجدید حیات و رنسانس انقلاب اسلامی می‌نامم.( لینک خبر )
همچنین ذبیحی مشاور رییس‌جمهور گفت: ما می‌دانیم که در سال‌های قبل چه فضایی در کشور حاکم بود و چه هزینه‌هایی جهان استکبار خرج کرد که در کشور ما دین‌زدایی و به قول خود یک دگرگونی آرام ایجاد کند، ولی مردم ما هوشیاری به خرج دادند و در راستای دفاع از انقلاب و شعارهای آن حرکت کرده و سوم تیر را بوجود آوردند ( لینک خبر )

فردا صبح هم روزنامه کیهان تیتر زده بود « سوم تیر پلی از ۸۴ به ۵۷ » ... ( لینک کیهان )

پ.ن ۱ : رنسانس چه بود ؟ ( لینک
پ.ن۲ : ما که بودیم و دیدیم !

پس نوشت۱ : بنزین سهمیه بندی شد ! به چشم خودیدم پمپ بنزینهای آذری ٬ سه راه قلعه حسن خان ٬ شیر پاستوریزه و ایران پارس به اتش به کشیده شده است !!! ( لینک خبر )
پس نوشت۲ : سیما شب قبل از سهمیه بندی بنزین گزارشی از سیاسی بودن نامه اقتصاددانان به رئیس جمهور میگوید !

نظرات 4 + ارسال نظر
هاچیپو چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ق.ظ http://samere22.blogfa.com

گناه از تو بود و من نیازمند بخششم
چرا که من در ابتدا تو را ز خود نرانده ام

زینب نظری چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ

به به سلام. چطوری شما؟؟؟ خیلی وقت بود که نبودی؟؟؟؟
دلمون واستون تنگ شده بود ایشالله هر جا هستید شاد باشید.
امیدوارم که از هیچ به همه چیز برسید.... فقط همین.
بای

نرگس چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ

راستش دیدم سیاسیه...هزار بار باز کردم دیدم حوصله خوندن ندارم...فقط چند بار که باز کردم اولشو خوندم...

... شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ

روزا چی کار می‌کنی اونوقت؟
یعنی دل خوشی روزات چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد