چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« خودم » نامه

دلم گرفته ای دوست
هوای گریه با من
گر از قفس گریزم
کجا روم کجا من
کجا روم که راهی
به گلشنی ندانم
که دیده بر گشودم
به کنج تنگنا من
نه بسته ام به کس دل
نه بسته دل به من کس
چو تخته پاره بر موج
رها رها رها من
زمن هر آنکه او دور
چو دل به سینه نزدیک
به من هر آنکه نزدیک
از او جدا جدا من
نه چشم دل به سویی
نه باده در سبویی
ز بودنم چه افزود
نبودنم چه کاهد
که گویدم به پاسخ
که زنده ام چرا من
ستاره ها نهفتم
در آسمان ابری
دلم گرفته ای دوست
هوای گریه با من

از دست « خودم » شاکی ام ...

چرا ؟!!!

چون وقتی یه چیزی را دوست داشته باشه ٬ تمام سعی اش را میکنشه بدستش بیاره ... تا اینجاش خوبه !

اما ..

اما ...

اگه نتونه بدستش بیاره ... دیگه جرات مواجه شدن باهاش را نداره ! دنبال راهی میگرده که دیگه باهاش روبرو نشه ... بقول معروف صورت مساله را پاک میکنه ...
همه ء اینها تقصیر  «خودم » است که از اولش دید و دلش خواست ٬ بقول بابا طاهر :

زدست دیده و دل هر دو فریاد
که هرچه دیده بیند دل کند یاد
بسازم خنجری نیشش زپولاد
زنم بر دیده تا دل گردد آزاد

پ.ن: خدایا دوستی میخواهم با من گریه کند ! دوستی را که با من بخدند را خود خواهم یافت !

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

خوبه...این شاکی بودن از خود تا یه جایی اش خوبه...مواظب باش جانم... زیادی اش داغونت میکنه...منو ببین درس عبرت می شه برات:)

ما خودمون ته درس عبرتیم ابجی ... ؛) ...

هستی شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://hasti.ir

نیما.... تو یکی از اون کسهایی بودی که همش به من می گفتی این کارو نکنم
صورت مسئله رو حذف نکنم اون وقت حالا خودت.....
دیگه مطمن شدم همتون قاط زدین هر جا سر میز نم یه جوری ... این از تو اون سامره اون مهدیه اون حمید رضا... اون وقت همتون به من گیر می دین

بعضی وقتها ادم تا تو موقعیتی قرار نگیره حرف زدن در موردش راحته ولی دارم سعی میکنم اینکارا نکنم ...
در ضمن خودت قاط زدی ...

مهدیه یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

1- هستی جونم مگه من چمه؟؟؟
۲- نیما چرا انقدر غلط املایی داری؟؟
۳- من یه نظر دارم نیما بعضی وقتا می‌شه به جای صورت مسئله پاک کردن وقتی آدم کم میاره، صورت مسئله رو عوض کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد