چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« نمنه » نامه

It's My Dream
 It's My chance
It's My Life
...
I Love My Dream
I Love My chance
I Love My Life
If
...
...
If
You take my hands
You stay with me
only this

Footnote 1 : Take my hands , stay with me , only this ...
Footnote 2 :  Sometimes we drown our dreams and forget that maybe we were someone's dream …
Footnote 3 :  Who say I should write here in English ?! … I want to Speak with you in other languages ...


تا چند روز مسافرت هستم ...
نمیدونم با این اهلی شدنم چیکار کنم ...
ولی زود برمیگردم ...
به امید دیدار دوباره تو  ...
نظرات 4 + ارسال نظر
محیا چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://sokhangah.blogfa.com

به نام حضرت دوست
دوست من
سلام ؛
وبلاگ جذاب شما دوست گرانقدر در کوتاه زمانی در لیست پیوند های وبلاگ من قرار خواهد گرفت . خرسند می شوم اگر شما نیز« پس از مطالعه شناخت نامه » ، وبلاگ من را در لیست پیوندهای وبلاگتان قرار دهید و برای اینکه وبلاگتان در لیست پیوند های من قرار گیرد مرا مطلع فرمایید. این اولین گام برای همکاری های بعدی مشترک و سر آغازارتباط دوستانه ما است پیشاپیش از عنایت و توجه شما سپاسگزاری می کنم .

عنوان وبلاگ من :
وبلاگ سخنگاه

وبلاگ من :
http://sokhangah.blogfa.com/

دوست جدید شما
محیا

نرگس پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

ببین اصلا مجبور نیستی انگلیش بنویسی مگر اینکه طرف انگلیش زبان باشد :دی.. یالله بگو ببینم عاشق اجنبی شدی؟؟‌شوخی میکنم... تو چرا اینقدر عاشقی بهت میاد؟؟

هاچیپو دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://samere22.blogfa.com

می بینم که توام شازده کوچولو می خونی؟؟

نخوندم تعریفش را شنیدم !!! :پی

[ بدون نام ] دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ

روباه گفت: چیزی که پاک فراموش شده ایجاد علاقه کردن است .
اگر مرا اهلی کنی تو برای من بین تمام موجودات یگانه می شوی و من برای تو بی همتا .
آنوقت بود که شازده کوچولو گفت : کم کم دارم می فهمم . گلی هست که به گمانم او مرا اهلی کرده است .



این همه تمنا برای اهلی شدن ماست؟؟ . اما ما صبح و شب داریم می دویم و تقلا می کنیم و شکایت ، که چرا مانده ایم بی دوست
اما این دوست کجاست که چنین لیاقتی را داشته باشد تا هرگوشه از ذهن و نگاه ما یاد لذت همنشینی با او را یاد آوری کند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد