چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« تعطیلات » نامه

برای بودن دیگران بهانه باش
هر چند بهانه بودنت برای دیگران بهانه ای باشد برای بودنت با دیگران!!!!

پ.ن : تو این همه ابری بودن دل چرا بارون نمیباره !


اصلا هم جالب نیست که ادم واسه سه روز تعطیلیش هیچ برنامه ای نداشته باشه ... بعد مدتها شرکت ۵شنبه را تعطیل کرده و حالا ما موندیم با سه روز تعطیلی ... حوصله شلوغی را اصلا ندارم ... حوصله تو خونه بودن را هم ندارم ... اگه بلیط گیرم میومد خیلی دوست داشتم یکروزش را مشهد باشم ... ( یادته بهم گفته بودی که تو هم مسافرت یه روزه مشهد را دوست داری ) ... ولی دریغ از یک بلیط قطار یا هواپیما ! اینم از اخرین راه رهایی از دلتنگیم ...

امیدوارم با سهمیه بنزین مسافرتی که قراره بهتون قراره بدهند تعطیلات خوبی داشته باشین ! (لینک خبر)

نظرات 4 + ارسال نظر
زلال بی زلال چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ

بازم ممنون نیما....وقتی جملاتتت رو جایی میبینی کلی دلت آروم میشه
من واقعا اعتراض دارم جرا بااینهم دل ابری بارون نمی باره...خوب مرداد که باشه باید بارون بیاد.
بارون بیاد همه ماها رو بشوره ..من دوباره بشم زلال...
بعد ببینن وای چقدر دروغ گفتم که دوسشون ندارم...

مرجان ج چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ب.ظ

می تونی با اتوبوس بری !!!

نرگس چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

:)) به جاش من دارم میرم مسافرت... تازه دارم میرم عروسی... تازه عروسی دختر عمه امه...اما واسه اینکه بیشتر از این لج ات در نیاد میگم اصلا دلم نمیخواد برم... :دی

مهدیه دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

۱-فقط من می تونم بگم برای بودن دیگران بهانه باش....
۲-تازه کلی هم دیر شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد