چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« تاثیر گذاشته شده » نامه

« ماه » من در کنارم باش ...
« خورشید » برای همیشه کنار خواهد رفت ...

پ.ن : های عزیز ... گودمورنیگ ...

توضیح و پوزش : نوشته قبل بلاگم از نوشته های « دختر اردیبهشت » بود که بدون ذکر نام ایشان نوشته بودم ... لذا از ایشان پوزش میطلبیم ... ( خوب چیکار کنم قشنگ بود خوب !!!! )


خدایی جالبه ها ! یه نفر ( فکر کنم اقا باشه اگه اسمش درست را درست نوشته باشه «غ.ش» ) ... ساعت ۳نصفه شب اومده توبلاگم ٬ اونم مستقیم بدون کمک از هیچ لینکی !!! ( با تشکر فراوان از وبگذر ) قسمت تاثیرگذارها را خونده و در مورد  بند۷ ( خانم س )  فحش و بد و بیراه نوشته و در اخرش نوشته ؛

« ... دوست داری وقتی ازدواج کردی یکی با زنت از این کارا بکنه  . نا سلامتی دیگه شوهر داره . ممنونت می شم ... »

هرچی فکر کردم منظورش را ( از ینکارا ) متوجه نشدم ...بعدشم شوهر داشتن چه ربطی داره ... بعد از ناسزاهایی که گفته ( «...» اول فحشها بود ) جمله « ممونت میشم » را موندم واسه چی نوشته ...

واسم خیلی جالب بود !!! شاید هم حق داشته !!!!! نظر شما چیه ؟؟... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هاچیپو یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://samere22.blogfa.com

نظری ندارم ...!

هاچیپو یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://samere22.blogfa.com

اما فکر کنم کار خود خانوم ؛س؛ هست از ترس شوهرش ...

با توجه به شناختی که دارم بعید میدونم کار اون باشه ... ولی اگه کار اون باشه کار من اشتباه بوده ؟؟!!!

مهدیه دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

کار یه آدم عصبی هست...
یه آدم عقده‌ای..
اما فکر کنم تو رو می‌شناسه خانم س رو هم..
اما خودش نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد