چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« دوستت دارم » نامه

 امیدوارم روزی بتوانم بهترین شعر زندگیم را برای تو بسرایم
و تقدیم تو کنم
گرچه که یقیین دارم که می دانی
نه تنها اشعارم
که تمام هستی ام
وجودم
تقدیم به توست
تو الهام بخش بهترین ابیات شعرهای منی
وقتی اولین سلام
نخستین دیدار
ملتهب ترین نگاه را به یاد می آورم
آن زمان که با نگاهی معصومانه
با لبخندی کودکانه
و با صداقتی شاعرانه
با آن دستان سردت
دستهایم را فشردی
و آن زمان را که شوق هر روز دیدنم
و هر روز دیدنت
آرامم می کرد ...
باور می کنی ؟
باور کن که لحظه لحظه اندیشیدن به تو
حتی با اینهمه فاصله و درد
خون زندگی ، عشق به زندگی ، عشق به بودن را در رگهایم به جوش می آورد!
باور کن که هنوز هم دوست دارم
کودکانه
بی پروا
صادقانه
عاشقانه
دیوانه وار
صدایت کنم
بگویم از ازل تا به ابد
عاشقانه و دیوانه وار
دوستت دارم
گرچه گفتن و شنیدنش را از من دریغ می کنی
می هراسی
می گریزی
اما من هنوز هم
دوست دارم که
صدایت بزنم و
بگویم
دوستت دارم !

پ.ن ۱ : دوستت داشتم ... دوستت دارم ... دوستت خواهم داشت ...

پس نوشت : همیشه هوای ابری نشونه بارون نیست ... بعضی وقتها فقط میخواد ادم را دلگیر کنه  ... میشه برای منم دعا کنی !؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

دیگه وای به حالت اگه بگی عاشق پیشه خودتی و جد و آبادت..گفته باشم :دی

الناز چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

بالاخره تو عاشقی یا واسه عاشقها مینویسی؟
ـــــــــــــــــ
راستی تو خجالت نمی کشی من میام وب لاگت یه سر نمیای بلاگم؟ هااااااان؟!

زینب چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ

وای که چه عاشقی؟؟؟؟؟
به معشوقت بگم که حاج آقا چغندر را دریاب....
اینجوری کم کسی پیدا می شه هااااااا
خوش باشی و همیشه عاشق....

مهدیه چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

همه با هم دعا می کنیم:
بارون بیاید
آمییییییییییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد