چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« کام » نامه

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست
تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
 
واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس
طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست
 
زلف او دام است و خالش دانه آن دام و من
بر امید دانه​ای افتاده​ام در دام دوست
 
سر ز مستی برنگیرد تا به صبح روز حشر
هر که چون من در ازل یک جرعه خورد از جام دوست
 
بس نگویم شمه​ای از شرح شوق خود از آنک
دردسر باشد نمودن بیش از این ابرام دوست
 
گر دهد دستم کشم در دیده همچون توتیا
خاک راهی کان مشرف گردد از اقدام دوست
 
میل من سوی وصال و قصد او سوی فراق
ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوست
 
حافظ اندر درد او می​سوز و بی​درمان بساز
زان که درمانی ندارد درد بی​آرام دوست

پ.ن ۱ : این هم از حافظ ... میل من سوی  وصال و قصد او سوی  فراق *** ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوست

پ.ن ۲ : خیلی سخته ... برام دعا کنید ...

پ.ن ۳ : راست میگن ارزشمند ترین قسمت گوشی موبایل ، بخش اس ام اس ها است ... باید همیشه یه کپی ازش نگه داریم ... مرور همه خاطره هاست ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

عکس قشنگی بود ولی ...!

ولی ...؟!! قشنگ که ولی نداره ! در ضمن سه نقطه(...) هم کپی رایت داره !!! ؛) ...

مهدیه سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com/

ولی سوخت.
درضمن توی ایران کپی رایت نداریم تو کجا زندگی می کنی خارجی ؟
اگرم داشته باشیم کپی رایتش بخودمم میرسه. :-p

چی سوخت ؟! عکسه ؟!! فعلا که شکر خدا نگاتیوش سالمه ...
در ضمن برو ببین کی تو وبلاگش ( ... ) بیشتر داره !!!

هاچیپو چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ http://samere22.blogfa.com

سلام
اتفاقاًْ بدترین قسمتش همین sms و خاطره هاشه. از گذشته درس بگیر نه غم. بذارش کنار، تو حال زندگی کن و به آینده فکر.
شاد ببینمت مثل همیشه ....

من از گذشته ام ناراحت نیستم به ان افتخار هم میکنم ... فکر به اینده است که بعضی وقتها ادم را دلگیر میکنه ....
خودت شاد باشی مثه همیشه ....

نرگس چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ

با پی نوشت سه شدیدا و تحقیقا موافقم... :)

چه تفاهمی ... ؛) ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد