چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« محکوم » نامه

(حذف شد )

دکتر شریعتی میگه : وقتی نمیتونی فریاد بزنی ناله نکن !! خاموش باش ! قرن ها نالیدن به کجا انجامید؟؟ تو محکومی به زندگی کردن تا شاهد مرگ آرزوهای خودت باشی ...

  پ.ن : خیلی سخته که حرفها و نوشته هات دیگه براش مهم نباشه ... :( ...

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ق.ظ

امروز همه اش این شعر رو با صدای افتخاری گوش میدادم:
زندگی چیست؟
خون دل خوردن
زیر دیوار آرزو مردن...

مگه افتخاری ازین شعرام میخونه !؟!؟!!

بهزاد جلایی یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ق.ظ http://www.behzad-djalaei.blogfa.com/

سلام نیما

اگه فکر میکنی این کامنت به درد نمیخوره پاکش کن

این شعرو آهنگش و شاید ۱۰۰ بار گوش دادم ولی هنوز شکستم و فقط و فقط اون لحظه ای دیدم که اشکم از غرورم گذشت


کاش لحظه های رفتن نمی بارید اشک چشمام
حق حق دلتنگیام و می شکستم توی رگهام
دل پر تحملم از گریه من گله داره
چهره سرخ غرورم از شکستم شرمساره

پاشو بلند بگو :
چیزی نگو لیاقتت عشق مقدسم نبود
حس میکنم نبودی و بودنت هم یه قصه بود
تو دیگه مردی و این حرف آخره بذار عشق تو از خاطرم بره
فکر میکردم قلبت مال منه اما انگار صد شاخه می پره
اسمت و پاک کردم از تو دفترام
بیخودی قسم نخور دیگه سخت برام
تو رو ( باور داشتم ) و میخواستمت
چرا آتیش کشیدی همه باورام
کسی نگفت بهم من خودم دیدم
اما راستش و بخوای یه چیزی نفهمیدم
چرا وقتی تو رو از عشق خالی دیدم
جای گریه بحالت می خندیدم
شایدم واسه اینه که دیگه بی ارزشی
واسه همه عروسک نمایشی
تو که میگذری ساده از اون همه عشق (لیاقت نداری) دیگه با من باشی

من که میدونم هیچ وقت و هیچ وقت نمیتونی فراموشش کنی اما اون ...
با این حال براش بهترین و بخواه چون هنوز دوسش داری اما اون...
سعی نکن فراموشش کنی فقط باور کن
اما با غروررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر



مطمئنم اونم احساسش این طور نیست ...

مهدیه یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ق.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

دکتر شریعتی بعضی وقتا یه چیزایی می گه که دوست ندارم
یعنی چی؟؟؟
من بدنیا آمده ام تا آزاد باشم
تا لذت ببرم

خوب بهش میگم سری بعد ازین حرفها نگه !!! شما دوست داری چی بگه !
...
به ارزوی نرسیدن مگه لذت داره :( ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد