چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« رها » نامه

برای تو که نمی خوانی :

تو هیچ وقت به من تعلق نداشتی
تو هیچ وقت به هیچ کس تعلق نداشتی
تو با تمام وجودت کسانی را که با انها آشنا بودی دوست میداشتی
تو هیچ گاه در این عشق ، آزادی درخشانت را از دست ندادی ...
دوستت دارم رها و آزاد
دوستت دارم با صدای آهسته

پ.ن : در فقدان یا میتوان پوسید یا می توان به اوج رسید ! (کریستین بوبن )


خیلی دارم سعی میکنم که مثه قبل بنویسم ... ولی این مخ تعطیل !!!!نه دستم به نوشتن میره نه مغزم برای همراهی ... ولی باید بتونم ...

پ.ن : دوست ٬ لایق ٬ من ٬ تنهایی ٬نوازش ٬گل ٬ همراه ... برات ؛)

پس نوشت : هر وقت فکر میکردم نمی خونی ٬ خوندی ! هر وقت فکر میکردم نمی شنوی ٬ شنیدی ! هر وقت فکر میکردم نیستی ٬ بودی ! هر وقت فکر میکردم نمی ایی ٬ اومدی ! حتی اگر ساعت ۲ نیمه شب باشه !!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

من حجاب خود و مقصود دل خویشتنم
از من آید به سرم این همه درد و محنم
من کیم؟نیستم!اندیشه مکن هست یکیست
اوست کو می کند این نکته بیان از دهنم

نرگس یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ

شما همیشه از این فکرای منفی بکن... به نفعته :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد