چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« تنها » نامه

واسه من ۵شنبه هام همیشه بوی تو را داره !
این هفته رفتم که تو را ببینم ...
او را دیدم ...
در همانجا که من همیشه منتظر تو میماندم ...
او بود ...
در کنار او نشستم ...
دست او را گرفتم ...
برعکس دست تو دستان او سرد نیست ...
سرم را بر شانه های او گذاشتم ...
و خاطره های تو را مرور کردم ...
یادم آمد برای تو نوشتم :
« گذشت ... میگذرد ... خواهد گذشت ... زندگی !
و انچه میماند ...
... »
 گریستم ...
گریستم ...
او دستم را فشرد ... نگاهم کرد ...
و ناگهان من را در آغوش گرفت و بوسید ...
و من در آغوش او غرق شدم ...
...
 انگار دوباره من و او یکی شدیم ...
...
انگار دوباره من « تنها » شدم ...

پ.ن : اون ادم ی هستم که من دوست دارم !

نظرات 8 + ارسال نظر
برنامه نویسی از نوع دیگر شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ http://0therprogrammer.blogfa.com

حداقل اونی که ۵شنبه ها میبینیش پیش کسیه که همه کسش هست

مطمئنی ؟! ...

[ بدون نام ] شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

تنهایی شاید یه راهه ُ راهیه تا بی نهایت
قصه همیشه تکرار هجرت و هجرت و هجرت
اما تو این راه که همراه جز هجوم خار و خس نیست
کسی باید باشه باید
کسی که دستاش قفس نیست.

کسی ؟!!!!

زلال شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

شعر قبلیم من بودم..خدایی ما رفیق خوبی برا تنهایی نیستیم..اما اون هروقت همه میرن باز مارو از یاد نمیبره..اما بدیش اینه که با اون موندن کار هر کسی نیست...

رفیق ؟!؟!!

مهدیه شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

می‌گن:

دستی تکان بده حالا که می‌روی
دل تنگ می‌شوم تنها که می‌روی
.....
...
دستی تکان نداد وقتی که می‌رفت
نفرین نمی‌کنم شاید نداشت دست

رفت ؟!!!

نرگس شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ

یک نفس عمیق میکشیم٬!!!

نفس ؟!

مهدیه یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://paradisegirl.blogfa.com/

مرد ... (بضم م)

نه .

برنامه نویسی از نوع دیگر یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ http://0therprogrammer.blogfa.com

آره به جون حاجی مطمئنم

نباش ...

نرگس یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ

برو بابا...چرا عین این ادما که خیلی می فهمن جواب کامنتا رو میدی؟؟؟ اصلا بهت نمیاد:))))))))))))
من چیکار کنم تو بخندی؟؟؟ چه عملیات ژانگولری شما را بخنده وا می دارد آیا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد