چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« امشب » نامه۲

( حذف شد )

پ.ن :دیدی بالاخره یه روزی شد که جوابم را ندادی ...


امشب پیش فرشته ها بودم ...
جزو خاطره انگیزترین شب های زندگیم بود ...
یه مهمونی عمومی تو سالن اصلی ( مهر ) خانه سالمندان کهریزک ... از ساعت ۴ طی یک حرکت عمومی ٬ تو همه بخش ها اعلام شد و دوستان و اقوام یکی یکی همه سالمندان و معلولان به سالن همراهی کردند ... جالب بود همه به همراه یک ویلچر ... حدود ۴۰۰نفر اومده بودند ... دست « مهدی » درد نکنه سنگ تموم گذاشته بود  ... سفره افطاری که هفته قبلش خونشون دعوت بودیم به این رنگینی نبود ... سفره افطار با پنیر سبزی و خرما و زولبیا و شل زرد چیده شده بود ... افطار حلیم با شیر یا چایی !!! بعد از برنامه مداحی هم شام ٬ چلوکباب مخصوص هانی ! و بعد از انهم میوه (‌سیب ٬ موز ٬ انگور ٬ خیار ٬ هلو ) ... فکر نمیکردم اینطور مهدی سنگ تموم بذاره !! خسته نباشه ...

مراسم قشنگی بود ...

وقتی از فاطمه جدا شدم بهش گفتم دعام کن ... دعای دوهفته پیشش را تکرار کرد ... « الهی اونی که دوست داری ٬ بهش برسی »... وقتی میگفت اشک تو چشماش جمع شده بود ... دعاش سوز خاصی داشت ... همه فهمیدن ولی من میدونستم این اشک بخاطر چیه ...

بهش گفتم : « برای او دعا کن که بدون تو خوشبخت شود »

پ.ن۱ :‌ خیلی دوست داشتم تو هم میومدی ولی ...
پ.ن۲ : احساس خیلی خوبی دارم ... توپ ...

پس نوشت : باروووووووووووووووووووووووووووووون ... بالاخره بعد از دوماه بارون اومد ... باز دلم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیه یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

۱-این نیما هیشکی و با خودش نمی بره بعد...
بعد هی میاد تعریف می کنه...
۲-بچه پررو..
۳- بالاخره جواب تور و هم ندادن...
۴- بالحسن بن علی خوب شی...

۱- جای خوب را باید تنها تنها رفت ...
۲- من یا تو ؟ اصلا واسه چی ؟!
۳- ندادن نه !!! نداد ...
۴- ممنون ...

برنامه نویسی از نوع دیگر یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ http://0therprogrammer.blogfa.com

حاجی میدونی چرا اونجا حال میکنی چون پیش کسایی هستی که به خداشون هر روز نزدیکتر میشن

هان ...

نرگس دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ

:)...خوبه که خوب باشی... بارون هم که اومد به سلامتی ملت رو سرحال اورده:)

خوشبحال ملت ...

مهدیه دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ http://paradisegirl.blogfa.com/

می بینم که نظر خواهیتم فعال نیست...
می گم بچه پررویی می گی نه...

نمیدونم تیک غیرفعالی نظر سنجی را کی برداشته بود !!

مهدیه دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ http://معلومه ديگه

راست یه چیزی برا پست بعدت:
نامردیه اگه گا سپاهان رو قبول کنن..

مهم اینه که نهایت فرصت را از زمانی که بهش دادند برده بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد