چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« یلدا » نامه

من ٬ تو ، یلدا ٬ تو  ٬ تنها ، تو ٬ فرشته ٬ تو ، ماه ، تو و ... 

فال دیشب تو :

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز....چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز
نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی .... که کیمیای مراداست خاک کوی نیاز
زمشکلات طریقت عنان متاب ای دل .... که مرد ره نیندیشد از نشیب و فراز
طهارت ارنه بخون جگر کند عاشق .... بقول مفتی عشقش درست نیست نماز
درین مقام مجازی بجز پیاله مگیر .... درین سراچه ی بازیچه غیر عشق مباز
به نیم بوسه دعائی بجز زاهل دلی .... که کید دشمنت از جان وجسم دارد باز
فکند زمزمه ی عشق درحجاز و عراق
نوای بانگ غزل های حافظ از شیراز

پ.ن : دلتنگ من ...

یه چیز بی ربط : ۵شنبه ...


توضیح : هرچی فکر کردم خودم هم دلیل ارسال این پست را متوجه نشدم !
نظرات 4 + ارسال نظر
زی زی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ

یلدات مبارک ...
فال زیبایی بود///
ببینم حافظ از بی جنبه بودنت خبر نداره این شعرارو واست می یاره؟؟؟

این فال « من » نبود ! فال « تو » بود !

ایزد یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.binanet.ir

سلام
۲روز بعداز یلدات مبارک
فالت هم قشنگ . . . . . . . .

قشنگ چی؟!

فرشته گذشته ها یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ

ممنون بابت فال . خیلی خوب بود . بیت سوم و دوباره بخون ... :)

قابل « تو » را نداشت :دی ... خوندم ؟! منظورش چیه ؟!!

نرگس یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ

عجب فالی... تو کلا واسه کدوم کارت دلیل داری ؟؟؟

واسه مشاوره بعضی ها ..¤.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد