چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« ۲ X ( غرغر ) » نامه

اگه دوست داشتن ٬ دعوا کردن داره ...
اگه وقت گذاشتن ٬ دعوا کردن داره ...
اگه احساس نشون دادن ٬ دعوا کردن داره ...
اگه دستانت را خواستن ٬ دعوا کردن داره ...
اگه حسادت کردن ٬ دعوا کردن داره ...
اگه ...
اگه ...
اگه دلتنگی ٬ دعوا کردن داره ...
...
پس منتظرم ...

توضیح : این نوشته ٬ دقیقا احساس الانمه ... یعنی در عین بی احساسی و بی حالی ... اصلا هم حس خوبی واسه کار کردن ندارم ... نصفه روزم که گذشت ... نصفه دیگه اش مونده ! فکر کنم ازون روزهاییه که ... قرار خوش بگذره ! ( بهم گفتن با توجه به فیلم راز باید همه چی را مثبت ببینم !!!! ) ... از کسانی که امروز دوروبر من هستند معذرت میخواهم ...

پ.ن : دلیل نوشتن این پست فقط ثبت این احساس مسخره ام تو این روز بود و هیچ ارزش قانونی نداره !

یه چیز با ربط : مگه نگفتی همیشه بیداری ! دیشب خوابت را دیدم !
یه چیز بی ربط : دلم برات هیلچی ( به کسر ل ) شده !! ولی از دستت ناراحتم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

1- دعوا داره؟؟؟!!!
۲- می‌شه از بقیه حسات بیشتر بگی D:
3- اگه زبون تو با زبون جد من یکی باشه که انگار هست اون الچی (با کسر الف و لام) هست نه ون
۴- اصلا به من چه

۱- چه جور !!
۲- چشم !
۳- ما لهجمون امریکنه !
۴- خودت اصلا به من چه !

منوچهر سابق ! جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.manesabegh.blogfa.com

ظاهرا تنت برا یک کتک میخاره

پایه ام ...

الناز شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

این نیز بگذرد قول میدهم !
همه ی حسهای آدمها میگذرند کاش حس عاشقی هم وقتی درد آور میشد زود میگذشت که دلها هیچی نشه واسه کسی که میشه همه چی!

کاش ...

هستی شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ http://hasti.ir

مهدیه جان قربونت برم هیچ وقت از حسهای دیگه ی خردادیها نپرس چون شب می شه اگه بخواد همه ی حسهاشو بگه اونم نیما....
تو که بچه زرنگی هستی خودت می گیری نمی خواد بپرسی
فرکانس گرفتن از نیما کاری نداره اونم واسه تو که با حست زندگی میکنی

مگه من رادیو ام ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد